Announcement

Collapse
No announcement yet.

origineel vervoer naar gala

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan doe je het op een openbak wagen? of op een aanhanger achter je vaders auto?

Comment

ik zou gewoon met een limo komen:P

ik ben afgelope zaterdag 21 geworden en met 8 vrienden met een limo naar een club gegaan in belgie naja iedereen vond het geweldig dus ik zou zegge gewoon niet moeilijk doen:P pak de limo taxi

vraag anders maar aan patrick van citybeatz hoe hij het vond :P

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
        Dan doe je het op een openbak wagen? of op een aanhanger achter je vaders auto?
        Zoiets wil ik nu ja, gewoon een aanhanger achter een auto met 2 subs en 2 topjes, alleen hoe doe ik dit?

Dan moet ik denken aan het maximaal gewicht en hoe kom ik aan stroom?

Originally posted by free energy View Post
        ik zou gewoon met een limo komen:P

ik ben afgelope zaterdag 21 geworden en met 8 vrienden met een limo naar een club gegaan in belgie naja iedereen vond het geweldig dus ik zou zegge gewoon niet moeilijk doen:P pak de limo taxi

vraag anders maar aan patrick van citybeatz hoe hij het vond :P
        Dit vind ik zelf niet zo origineel, er komen elk jaar bij ons wel een stuk of 2/3 van die limo's. dit jaar ook weer.

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
          Zoiets wil ik nu ja, gewoon een aanhanger achter een auto met 2 subs en 2 topjes, alleen hoe doe ik dit?
          'Gewoon' een aanhanger wordt geen optie, dan moet je minimaal denken aan een tandem-asser omdat je anders zwaar in de knoei komt met de balans van het gewicht dat er op komt te staan. (ofwel er rust teveel gewicht op de trekhaak, ofwel je krijgt een hefboom-effect als het zwikje te ver naar achteren staat.
          Dan moet ik denken aan het maximaal gewicht en hoe kom ik aan stroom?
          Probeer nu zelf eens te denken in oplossingen of ideeën en werk eens wat uit. Ik zie voornamelijk veel vragen + verandering en maar weinig concrete voorstellen of plannen waar we advies of correcties op kunnen geven.

Comment

- Auto met aanhanger (tandemasser)

Met daarop:
            - een tafel met 2x pioneer cdj-800 mk2 en 1x pioneer djm-800
            - een aggegraat
            - een speakerset (2x sub 2x top) deze moet dan gehuurd worden.

Comment

En wat voor aggregaat had je precies in gedachten? Zal een redelijke zijn als er een top/sub setje op moet komen, waardoor hij dus ook flink wat zal wegen en dat kan voor problemen zorgen met je gewichtsverdeling.

Misschien moet je er nog eens goed over nadenken, want ik voorzie diverse problemen.

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post

- een speakerset (2x sub 2x top) deze moet dan gehuurd worden.
                Je hebt toch een Dap 2 sub 2 top setje (darkshade, clubmate...)? Of heb je die niet meer? Heb je dan helemaal geen speakers meer?
                Last edited by rick1993; Friday-26-03-2010, 19:21.

Comment

Originally posted by rick1993 View Post
                  Je hebt toch een Dap 2 sub 2 top setje (darkshade, clubmate...)? Of heb je die niet meer? Heb je dan helemaal geen speakers meer?
                  Momenteel heb ik geen speakerset, ik huur het.

Comment

Stuur eens een pm ik doe zulke klussen meer dat is hier in de buurt vrij normaal haha.

Doe in de pm even je msn of mail dan kan ik je ideeen geven.

Comment

Is het misschien een mogelijkheid als je een shovel(laadshop, wiellade etc.) bij plaatselijk loonbedrijf, grondverzet bedrijf huurt?
                      Als je in de bak gaat staan zet je boxen in en wat apparatuur, misschien heeft het bedrijf waar je hem huurt een oude bak staan waar je palen aan kan lassen en daar truss op zet met licht?

Als je niks met grondverzet, machines hebt zal het niet zo veel zijn.

Comment

Heb je een shovel ooit stabiel zien rijden?

Is echt geen strak plan is veel te schokkerig om apparatuur in te plaatsen of in te draaien ook kom je dan wel over als de SUPERBOER en is je openings nummer lekker op de trekker of mooiman?

Comment

de giek kunnen ze afstellen via stickstof ballen, dat kunnen ze aan en uit zetten. als ze dat aan zetten "veert" de giek mee.

En ik zei ook van, als je niks met grondverzet hebt is het niks ;)

edit;
                          Als je met de auto met tandem asser gaat dat veert ook niks. dus ik zie het probleem daar niet in.
                          Last edited by dj nick; Saturday-27-03-2010, 17:22.

Comment

Platte bakwagen, (geen tandem-asser maar een schaarwagen) aggregaat in de bus voor het gewicht en de herrie, trussconstructie met lampjes er op, dikke audioset en gaan met die banaan...

Comment

Als dat mogelijk is :);)

Comment

Wat het uiteindelijke idee is geworden,

Ik sta vanuit een busje (via de zijdeur) te draaien.
                                Met daarachter een kar met 6 of 8 subjes en 4 of 6 topjes.
                                De kar, geluid en busje is al geregeld.
                                Nu alleen nog een aggegraat en dat is volgens mij wel het moeilijkste ...

Comment

Working...
                                X