Announcement

Collapse
No announcement yet.

origineel vervoer naar gala

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• origineel vervoer naar gala

Het is nog niet zover maar ik zit er toch al over na te denken.
    Ik wil met origineel vervoer naar het gala worden vervoerd.
    (Zit in de vierde van het voortgezet onderwijs)

Het leukste zo zijn dat ik wat met geluid en/of licht kan doen.
    Weten jullie iets leuks? alles is welkom!

Voor een leuk prijsje wil ik mijn auto wel beschikbaar stellen... licht en geluid genoeg.. ;)

Maar, wat zoek je precies? Een rijdende truss-constructie met een troon, een kar met een halve discotheek of een fiets met een subwoofer er op?

Comment

Een hummer limo met flitslichten voorop. 8-)

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
        Het is nog niet zover maar ik zit er toch al over na te denken.
        Ik wil met origineel vervoer naar het gala worden vervoerd.
        (Zit in de vierde van het voortgezet onderwijs)

Het leukste zo zijn dat ik wat met geluid en/of licht kan doen.
        Weten jullie iets leuks? alles is welkom!
        Wie gaat dat betalen..?

Comment

alles is welkom!
          Leuke manier om aan geld te komen:p

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Voor een leuk prijsje wil ik mijn auto wel beschikbaar stellen... licht en geluid genoeg.. ;)

Maar, wat zoek je precies? Een rijdende truss-constructie met een troon, een kar met een halve discotheek of een fiets met een subwoofer er op?
            Een kar met een halve discotheek bijvoorbeeld of een fiets met een subwoofer ook wel leuk, maar hoe komt ik hier aan :)
            Met het geld zit het wel goed :)

Zelf dacht ik aan een tractor met een kar erachter en daar een dap danceshade setje opzetten en een aggegraatje huren.

Comment

Leuk idee. Hebben wij toen we geslaagd waren ook gedaan. (alleen dan met RCF:P)
              Leukste is dan wel om een gesloten wagen te hebben, zodat iedereen zich afvraagt wie daar nou inzit. Zelf hadden we een wagen waar vee mee word vervoerd.

Comment

Een kar met een halve discotheek bijvoorbeeld of een fiets met een subwoofer ook wel leuk, maar hoe komt ik hier aan :)
                Met het geld zit het wel goed :)

Zelf dacht ik aan een tractor met een kar erachter en daar een dap danceshade setje opzetten en een aggegraatje huren.
                En waar ga je dan die tractor laten? Ga je je setje onbeheerd buiten laten staan als je zelf naar het gala gaat? Wat als het stortregent?

Ik denk dat je je plannen wel een beetje moet gaan dichttimmeren en logisch na moet gaan denken over hetgeen je wil doen. Ik denk dat je beter een chauffeur met een dikke amerikaan zoekt ofzo, zijn er genoeg die zich aanbieden op marktplaats en cosoorten.

Comment

Er zijn genoeg bedrijven die dit voor je kunnen regelen, zij kunnen je vast helpen

Comment

Ik ben eruit dat ik een aanhanger/trailer wil en daar een flink geluidssetje op te doen.
                    alleen zit ik dat ik een aggegraat moet hebben, een geluidsset die ik moet huren, en een trailer/aanhanger met passende bus/auto ervoor.

hoeveel gaat dit kosten denken jullie?

Comment

alleen weet ik niet precies bij welke bedrijven ik dit moet regelen, kan een licht en geluidsverhuurbedrijf dit allemaal regelen of moet ik alles apart regelen denken jullie?

Comment

Wandel naar een verhuurbedrijf in de buurt, leg je plannen voor en dan zullen zij wel een offerte voor je maken, mits je serieus te werk wilt gaan.

Comment

houd het zoveel mogelijk bij 1 bedrijf, zij kunnen een nette offerte er voor maken.
                          als je na verschillende bedrijfen gaat dan ben je wel duurder uit.

Comment

Wij doen in de zomer mewerdere van deze klussen op karren en vrachtwagens zoek danceparade rockanje op youtube een gekke boel was dat dit jaar hebben we zelf een vrachtwagen tevens de week ervoor in ons eigen dorp hetzelfde evenement waar we ook een vrachtwagen hebben, ben wel berreid om je te helpen.

Comment

Bij nader inzien is dit toch een beetje te groot, het moet toch iets kleiner zijn.
                              Maar het moet wel iets met licht en geluid te maken hebben :)

Comment

Working...
                              X