Announcement

Collapse
No announcement yet.

David Guetta's CD loopt tot 2 x toe vast!! (video)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• David Guetta's CD loopt tot 2 x toe vast!! (video)

Een nachtmerrie van elke DJ is, is dat de muziek uitvalt tijdens een live set in een volle tent. Zo maakte de Franse top DJ David Guetta onlangs tijdens een event mee, dat de muziek niet één maar twee keer uitviel!

Check hoe de “When Love Takes Over” DJ zichzelf uit deze lastige situatie haalt.

Check hier de video

bron: pp2g.com

En wat zeggen we dan to the DJ?

Comment

i stilll LOVE!! YOU!!

Comment

haha, tja....ik denk dat dit bij iedere DJ wel eens is gebeurd. Bij mij ook al een paar keer, op CDJ-1000s die afgeragd waren.

Gewoon ff de mic pakken net als David Guetta en het met een grap oplossen :)

Comment

Hij pakt 't vrij aardig op inderdaad. Maar wat wil je...

Afgelopen week soort zelfde gezien bij een artiest.
          Hij was vol overtuiging aan het playbacken, bijna niemand had het door, zelfs ik niet. Totdat op de een of andere manier zijn MD speler oversloeg en toch iedereen even vreemd opkeek..

Comment

Bij de Masquerade NYE (New Years Eve), twee jaar geleden in de Zeelandhallen te Goes was er ook zo iemand, die was vol overtuiging aan het mixen, echt een prachtmix ook trouwens, was het laatste nummer dat hij zou doen. Na hem kwam een andere DJ, dus hij doet extra zijn best. Vervolgens zet hij zijn hoofdtelefoon af, gooit hem vol op de play knop van de CDJ-1000:) Oeps...

Comment

Tja dat soort dingen gebeue]ren hier natuurlijk ook. Wat ik ook wellis heb op die vervloekte Reloop mixer is dat ik de reverse knop indruk of de masterfader omlaag/omhoog doe ipv kanaal 4. Voornamelijk het omhoog duwen is erg vervelend aangezien hij vaak niet eens voor 1/10 openstaat. Gelukkig plak ik hem altijd voor 3/4 af met een tapeje.

Comment

Working...
              X