Announcement

Collapse
No announcement yet.

Je Agenda

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 10 April Maassluis
    16 April R,dam.
    24 April Rotterdam
    29 April Noordwijk
    30 April Spijkenisse
    30 April Rockanje.
    1 Mei Spijkenisse

Comment

• 10 april 12,5 jarig huwelijk
      17 april sweet 16
      23 april verjaardag
      24 april voetbalfeest
      29/30 april bewust geen drive-in shows ivm verhuur werkzaamheden

Alle losse verhuur ga ik er niet bij posten. Dan wordt het lijstje 8x zo lang. Zo lever ik bv, de laatste tijd elk weekend een dj set aan een café. En sta ik met koninginnedag/nach echt flinke set ups op te bouwen.

Comment

• Ook maar even mijn agenda van deze week

19 April - Stage @ Chain
        20 April - Stage @ Chain
        21 April - Stage @ Chain
        22 April - Stage @ Chain
        24 April - Drive-in-show

En de week daarop nog een aantal verhuurklussen.

Comment

• Lang geleden dat iemand zijn agenda gepost heeft is er een terug loop?

mijn agenda
          2 jul - wemeldinge
          3 jul - renesse
          9 jul - koudekerke
          10 jul - Rilland
          20 jul - avond markt sluis
          27 jul - avond markt sluis
          31 jul - kloosterzande
          3 aug - avond markt sluis
          7 aug - biervliet
          10 aug - avond markt sluis
          27 aug - wilhelmina dorp

dat was het voor voorlopig

Comment

• 16 juli relatiedag LOGUS in vlissingen (mét confettishooter)
            23? september bruiloft in de buurt van Zaamslag

Verder niks op het programma.

Comment

• @ Rick,

Ik ben benieuwd naar de foto's van de confettieshooter.

Mijn agenda:

12 juni 2010; verjaardagsfeest, Essen.
              27 juni 2010; Tennis vereniging, Lage Zwaluwe.
              03 juli 2010; Eindfeest, Oosterhout NB.
              10 juli 2010; Verjaardagsfeest, Dordrecht.
              17 juli 2010; Verjaardagsfeest, Oosterhout NB. (nog niet zeker)
              09 oktober 2010; Verjaardagsfeest, Oosterhout.
              Augustus 2011; Bruiloft, Rotterdam.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                Augustus 2011; Bruiloft, Rotterdam.
                Haha, ga je zelf trouwen dan?:D Dat je die bruiloft al zo vroeg gepland hebt!

Comment

• Originally posted by LaRoche View Post
                  Haha, ga je zelf trouwen dan?:D Dat je die bruiloft al zo vroeg gepland hebt!
                  Haha. Leuk bedacht maar nee, ben pas 13 :$. Eerst wilde die mensen het op 26 augustus 2010 houden, alleen hun opa is overleden. Met alle respect veranderd naar volgend jaar.

Comment

• Oké dan, op die manier. Ja, zulk soort dingen kunnen altijd veranderingen aanbrengen, maar van augustus 2010 naar augustus 2011? Ik zou liever een maand wachten dan, maar dat ben ik dan weer;)

Comment

• Aanstaande weekend:
                      Vrijdag 2 juli:
                      Karaoke avond te domburg
                      Zaterdag 3 juli:
                      Verjaardag feest. Smiddags rustige muziek en Savonds knallen! Met dance en top40. Te Grijpskerke
                      26 Juli, 27 Juli en 29 Juli,: Muziek verzorgen op de summergames 2010 Die op elke dag ergens anders staat.
                      En ik heb volgend jaar al een boeking staan maar dat duurt nog even...

Comment

Oké dan, op die manier. Ja, zulk soort dingen kunnen altijd veranderingen aanbrengen, maar van augustus 2010 naar augustus 2011? Ik zou liever een maand wachten dan, maar dat ben ik dan weer;)
                        Dus volgende maand ben ik uitgenodigd op het huwelijk tussen jij en je vrouwtje? Mag er ook wel eens van komen na al die tijd ondertussen.

Comment

• Haha. Patrick, je hebt wel humor.

Ik weet niet, volgens mij vinden ze de maand augustus mooi? Achja. Mij maakt het allemaal niet uit. Het feest was eigenlijk in de vakantie, zit dan in Italie, en als het door ging, was ik tussendoor even gevlogen.. Maar dat hoeft gelukkig niet ;')

Comment

• Originally posted by Patrick View Post
                            Dus volgende maand ben ik uitgenodigd op het huwelijk tussen jij en je vrouwtje? Mag er ook wel eens van komen na al die tijd ondertussen.
                            Haha 20 maanden is toch niet zoveel? Ik denk dat wij eerst maar eens samen moeten gaan wonen, als we dat volhouden en elkaar het kot niet uitvechten, zien we daarna wel weer verder. En bovendien, hoe oud was ik ook al weer:D Ik hoor nog helemaal niet over dit soort dingen na te denken hoor!

Originally posted by Dj-scratch View Post
                            Ik weet niet, volgens mij vinden ze de maand augustus mooi? Achja. Mij maakt het allemaal niet uit. Het feest was eigenlijk in de vakantie, zit dan in Italie, en als het door ging, was ik tussendoor even gevlogen.. Maar dat hoeft gelukkig niet ;')
                            Dat is nou nog eens service! Terugvliegen voor een boeking! Dat zou ik dus echt nooit niet doen, ik werk sowieso al veel te veel, dus mijn vakantie is echt heilig;)

Comment

Dat is nou nog eens service! Terugvliegen voor een boeking! Dat zou ik dus echt nooit niet doen, ik werk sowieso al veel te veel, dus mijn vakantie is echt heilig;)
                              Haha. Tja, vakantie.. Ik had daarna eventueel nog 2 boekingen achter.. Dus als het door ging, hadden we het wel even gedaan. Vakantie, daar doe ik nooit zo veel :o. Meer liggen, even naar het strand, plaatsjes bezoeken en dat is het.

Comment

• Tot nu toe een beetje lege toekomst (ben pas net begonnen en wil eerst nog wat apparatuur kopen, voordat ik wat belangrijkere dingen aandurf):
                                volgende week vrijdag een klassenfeestje, als afsluiting van het schooljaar. Hier hebben ze laat vakantie.

Comment

Working...
                                X