Announcement

Collapse
No announcement yet.

Je Agenda

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gebeurt naar mijn weten automatisch wanneer je je geboortedatum in je profiel invult.

Comment

• Ah dan ga ik dat doen.

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
        Nietus
        ik zeg toch niet dat het met eigen drive in is
        ik heb het over DJ klussen met of zonder eigen drive in

Comment

• 20 oktober waterskihut hoek van holland

Comment

• Morgen sta ik van 10 tot 5 op het terrein van Snowbase in Terneuzen, waar een truckshow plaatsvindt. Voor diegenen die niks te doen hebben en een praatje willen komen maken... :D

Comment

• @rick

Doe je goed! ,maar vanmiddag eerst mij helpen met opbouwen :P

Comment

• Morgen word mijn nieuwe nummer gedraait in onze plaatselijke discotheek.. (teenageparty citylife)... de dj heeft geregeld dat ik even naast hem mag staan! dus ik neem wel een stukje op. het is geen boeking maar ik ben er wel zo trots op dat ik het hier schijf.. vanmiddag nog 4 uur aan de track werken(A) dan sturen.

Comment

• morgen bedrijfsfeestje voor 100 a 150 man, allround top 100 band erbij.
                  Licht geluid komt van F&B van dit forum, ben benieuwd wat er komt te staan ...

Comment

• Volgensmij werkt F&B veel met de DAP CX serie. Waarschijnlijk iets uit die reeks, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Comment

• Ja qua geluid weet ik wel wat er komt te staan: 2x Dap x18b en 1x x12t per kant maar kunnen ook 3x dap x18b en 2x 12xt per kant zijn of zelfs 4x dap x18b en 3x x12t per kant zijn.
                      ach ik zie het wel.

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
                        morgen bedrijfsfeestje voor 100 a 150 man, allround top 100 band erbij.
                        Licht geluid komt van F&B van dit forum, ben benieuwd wat er komt te staan ...
                        De meeste bands hebben toch zelf al geluid? Waar zorg jij dan voor?

Comment

• Bandjes nemen in tegenstelling tot drive-in showtjes vaak wel een pauze.
                          En spelen soms niet heel de avond maar een paar uurtjes.

Comment

• idd moet wel vaker tussen bandjes door draaien.
                            Je kunt moeilijk een kwartier stilte hebben + bands stoppen vaak rond een uur of 12 of 1.
                            En vaak moet het feest dan nog even doorgaan.

Comment

• Ah, niet echt over na gedacht ;) Al lijkt me dat wel behoorlijk duur, een DJ en een band.

Comment

• ja ligt eraan wat je wilt, Zijn ook bandjes waarbij de geluidstechnicus tussendoor draait.
                                Maar sommige bands hebben eigen geluid bij en dan wordt het wel duur want dan moet je voor de dj geluid huren en voor de band want de band wil het geluid meestal wel weer meteen meenemen naar het feest en de dj moet dan meestal nog even door.

Comment

Working...
                                X