Announcement

Collapse
No announcement yet.

Je Agenda

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Update, check de zwart gedrukte tekst ;)

Comment

Updated 8)

Comment

Updated, niet erg veel, maarja :)

Comment

Originally posted by Wacktha2
          helaas 'k heb nog niks om in m'n agenda te knallen. Ik heb al wel 3 feesten gehad maar daar bleef het een beetje bij :(
          Hmm reclame maken?

E-mailen? Flyers? etc etc..

Comment

Ik heb 2 erg mooie boeking erbij gekregen!
            - 19 Mei:
            Sprinbreak, dit is een van de bekendste feesten dat de herberg in hoogerheide organiseerd, dj's zoals Greg C, Bjorno, Genius, Pat B & nog vele andere Dj's. Ik mag die dag in de middag het jump gedeelte voor de jeugd voor mijn rekening nemen, heb er erg zin want ook mensen onder de 16 kunnen flink stampuh! :P

- 29 Juni (Datum nog niet exact doorgekregen)
            ############ (Word binnekort bekend gemaakt, moet het nog even stil houden :P)
            Dit feest vind plaats in de vernieuwde discotheek Re-Vival in Bergen Op Zoom met een spetterende line-up die binnekort ook word gepresenteerd :D

Comment

Update!

19 Mei zoals vermeld Springbreak voor de jeugd, met een gast set/battle van Dj Pat B en mijzelf! :DPartyFlock Link (Dit is wel de avond editie voor +16 :wink: )

8 Juni (Onder Voorbehoud) : Jump Mania Invites Baiso, onlangs heeft een resident zijn residentie opgezegd en het was de planning dat Dj Poltek zou worden uitgenodigd, echter is hij nu de nieuwe resident erbij en dus waarschijnlijk een plaatsje voor mij!PartyFlock Link

29 Juni: JumpingStars #3; Going Wilder!! Dit word een heerlijk knalfeest met o.a. : Bjorno, Franky Dux, Digital Punk, Dr. Paddo & Many More! PartyFlock Link

Comment

Lekker bezig kill ;-)

Comment

Wat een avond op een jeugd disco jump draaien wel bijna niet kan opleveren :oops:
                  Verder ook gewoon demo's rond gestuurd, ben er erg trots op :P

Comment

Ik draai 8 juni in de Zeelandhallen met DJ Chuckie :lol:

Comment

Robert doe je goed 8)

Mijn agenda (compleet), ik hou me echter alleen bezig met drive-in en karaoke shows

1. 5 mei - Kats
                      2. 11 mei - Vrouwenpolder
                      3. 26 mei - 's Heer Hendrikskinderen
                      4. 1 juni - Oost Kapelle
                      5. 2 juni - 's Heer Hendrikskinderen
                      6. 2 juni - Wissenkerke *drukke dag dus
                      7. 27 juni - Ergens in een strandtent
                      8. 29 juni - Zonnemaire
                      10. 7 juli - Middelburg & Burgh-Haamstede *dubbele boeking, 2 setjes mogen op pad :)
                      11. 28 juli - Vlissingen

Drukke tijd!

Comment

Originally posted by Citybeatz
                        Robert doe je goed 8)

Mijn agenda (compleet), ik hou me echter alleen bezig met drive-in en karaoke shows

1. 5 mei - Kats
                        2. 11 mei - Vrouwenpolder
                        3. 26 mei - 's Heer Hendrikskinderen
                        4. 1 juni - Oost Kapelle
                        5. 2 juni - 's Heer Hendrikskinderen
                        6. 2 juni - Wissenkerke *drukke dag dus
                        7. 27 juni - Ergens in een strandtent
                        8. 29 juni - Zonnemaire
                        10. 7 juli - Middelburg & Burgh-Haamstede *dubbele boeking, 2 setjes mogen op pad :)
                        11. 28 juli - Vlissingen

Drukke tijd!
                        Zozo doe je goed. Hoelang heeft dit je gekost om zoiets op te bouwen? Dus hoelang ben je al bezig met je drive-in show

Comment

Ik heb mijn naam in 2 jaar opgebouwd, dit mijn 3e jaar. Ongeveer begonnen in 2003. In mijn eerste jaar had ik maarliefst 4 boekingen :roll:

Gewoon doorzetten als je iets ECHT wilt bereiken ;)

Comment

Dit heb je echt gigantisch snel gedaan. Proficiat doe je nu ook wat aan reclame of niet?

edit bij J.S. Coolen: Even je Nederlands leesbaar gemaakt. Probeer hier zelf op te letten.

Comment

denk dat dit meer iets is voor een ander topic. Probeer het hier op de agenda's te houden. Commentaar is prima, maar wel ontopic blijven.

Comment

Ik vind het echt geweldig om te zien dat jullie in die paar jaar tijd jezelf zo snel ontwikkelen en zoveel investeren om door te groeien. Echt helemaal super.

Rondom de zeelandhallen voor Robert is echt top. Sinds de flinke uitbreiding van de zeelandhallen komen de betere feesten ook deze kant op. Zeeland eindelijk op de kaart. Ik hoorde zelfs dat Hardbass 21 juli in de zeelandhallen wordt gehouden.

Comment

Working...
                                X