Announcement

Collapse
No announcement yet.

Je Agenda

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jochanan
    Ik vind het echt geweldig om te zien dat jullie in die paar jaar tijd jezelf zo snel ontwikkelen en zoveel investeren om door te groeien. Echt helemaal super.

Rondom de zeelandhallen voor Robert is echt top. Sinds de flinke uitbreiding van de zeelandhallen komen de betere feesten ook deze kant op. Zeeland eindelijk op de kaart. Ik hoorde zelfs dat Hardbass 21 juli in de zeelandhallen wordt gehouden.
    Zoals we ook vertelden op de Dj contest, hebben wij o.a. bastian zien opgroeien...toen hij binnen kwam bij ons dat hij wou leren draaien en nu 1 a 2 jaar verder draait hij al op dikke party's en stuurt hij demo's rond...keep up the good work!! en niet te vergeten Robert natuurlijk die eerst drive-in show bij ons deed en nu steeds vaker in aanraking komt met de bekendere dj's!
    mooi om te zien allemaal die ontwikkelingen.

terug komend op hardbass....ze hebben alleen niet goed nagedacht over de datum, want op 21 juli hebben we ook de dance parade.

Comment

Juist wel, overdag gaat iedereen naar de Dance Parade in Middelburg en``s avonds gaan ze door naar Hardbass in Goes. Maar ja, nu weer ontopic.

Comment

Originally posted by Thaan
        Zoals we ook vertelden op de Dj contest, hebben wij o.a. bastian zien opgroeien...toen hij binnen kwam bij ons dat hij wou leren draaien en nu 1 a 2 jaar verder draait hij al op dikke party's en stuurt hij demo's rond...keep up the good work!!
        Bedankt!! :D
        Laatste tijd begint het nu dus echt te komen met boekingen, dit heb ik vooral te danken aan het sturen van demo's en zo zagen sommige dj's hier wel wat in zoals pat b (o.a. van: love of my life, r&b sux etc.) hierdoor sta ik op de speciale jump feesten voor de jeugd en nu heb ik zelfs al een grote boeking erbij op jumpingstars!

Comment

ik ga niet al onze boekingen hier neer zetten. Wel even eentje die altijd erg leuk zijn.

Sneakerz in het Paard van Troje.

We bedienen het licht van het Paard icm met powerledsticks (16 stuks)

de bediening gaat met een Pearl 2004.

Ik heb geen idee wat we gaan aansturen en hoe het hangt, want dat is per keer verschillend. We gaan niet verhangen, we bouwen altijd wel een mooie show met wat er is.

Dus wil je zien hoe ik mijn werk doe en ben je ouder dan 18 jaar kom dan zondag naar het Paard toe. entree is 12 euro.

Comment

Aangezien de meeste geen 18 zijn lijkt me het leuk wanneer je een paar foto`s post in het bekende topic hiervoor.

Ik ben in mijn studententijd veel naar deze feesten geweest, evenals pussy lounge, erg leuke avonden altijd.

Comment

ik ga het proberen, weet niet of ik er echt tijd voor heb, maar zal mijn best doen

Comment

Weer iets nieuws erbij!
                Het een is nog niet geweest of het ander komt al haha 8)

- 2 Juni word er een electro feest gegeven in de herberg en ik mag in de café zaal een setje komen draaien.

- Verder ben ik gevraagd voor een soort van residentie en heb dit natuurlijk aangenomen!
                Onlangs had ik nog een jump set gedraaid op een speciale jump avond voor de jeugd zoals jullie weten, vanaf augustus willen ze mij iedere maand de jump laten verzorgen dus hier ben ik ook weer erg blij mee! :D
                Dit vind allemaal plaats in de herberg :wink:

Comment

Volgende week sta ik met Gregor Salto in El Toro, 2 weken later met Chuckie in de zeelandhallen, een week later met Skitzofrenix in Club Divine :lol:

Comment

zozo!

Comment

Whoopa update 8)

Comment

2 partysound. Misschien slim ook even je agenda opnieuw te posten. Dan hoeven we niet elke keer weer te zoeken.

Comment

26 Mei Bruiloft Vlaardingen
                          2 Juni Almere Kinderverjaardag
                          9 Juni Buurtfeest Vlaardingen
                          22 Juni Den haag Examenfeestje in de middag.
                          22 Juni Schooldisco " Ring van putten" Spijkenisse in de avond.
                          23 Juni Modellen feest Boven pekela.
                          28 Juni Ijssel College Cappele a/d ijssel Examenfeest.
                          7 Juli Cafe De Zon Oostvoorne. (Back in time party)
                          21 Juli Cafe De Zon Oostvoorne. (Hollandse nacht met karaoke)
                          31 Juli Brielle blues Buitenpodium 'T Poorthuys Brielle (buitenpodium)
                          4 Aug. Cafe De Zon Oostvoorne. (Pimps and ho,s)
                          25 Aug. Cafe De Zon Oostvoorne. (Apres ski)
                          1 Sept. Bruisend Brielle buitenpodium of het vervolg of ,t poorthuys.
                          21 Sept. Bruiloft Leerdam

Comment

2 Juni een jump set draaien op het eindfeest van het Luzac College :D

Comment

komt weer een drukke week aan:

3 juni Speakerz (paard) & afbouw off corso
                              4 juni geluids in museum
                              5 juni bruiloft in delft
                              6 juni licht en geluid in nieuwegein
                              7 juni adem halen en uitrusten
                              8 juni bruiloft
                              9 juni scoutingfeest

Comment

hier gaat het van 1 feestje in de maand toch naar 3 (+ 1 keer wat verhuur)
                                2 juni Voetbalfeestje voor de A1 hier in het dorp
                                15 juni twijfelgevalletje
                                23e verhuur van complete lichtset
                                29e feestje van 3 meisjes die 10 jaar worden..

Comment

Working...
                                X