Announcement

Collapse
No announcement yet.

Je Agenda

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Toch is het echt heel erg mooi als een feest in een ruimte als een kerk word gehouden, waneer deze compleet wit is en je een goed lichtplan uit zet kan je echt prachtige shows neerzetten :D

Comment

• sorry deze is in Rotterdam

Comment

• Agenda update:
        1 dec: Oostkapelle lichtshow en geluid (samen met Citybeatz)

19 jan: wolphaartsdijk lichtshow en geluid (Zeilschool de viking)
        26 jan: Yerseke licht en geluid

Comment

• Mijn agenda:

5 december verhuurklus: laser, rookmachine en lichtsturing
          8 december drive-in: housewarming in Woerden
          15 december dj verhuur: danscafe bar en boos
          29 december dj verhuur: danscafe bar en boos

Update:
          20 december drive-in: schoolfeest :D

Comment

• onverwachtse klus voor Outland met Erik Morillo

Comment

• Haha succes J.S.
              Kaarten zijn rete duur (45,50) en het is ook nieuwjaarsnacht aan de maas
              Maar met Morillo is het natuurlijk ook vet, spetterende line-up ook.
              En hoorde van sommige ook dat Outland wel tegenviel maar ben benieuwd naar de opkomst.

Comment

• wat draait deze beste man?

Comment

• House :D

Comment

• jij bent zeker de slimste thuis...

Comment

• Nou nu ben ik wel heel benieuwd hoe iedereen die oud op nieuw nacht heeft doorgebracht. Waren de feesten echt zo vet of viel het zwaar tegen?

Comment

• Outland was echt super, mooie danseressen (mooie lichtshow) goede DJ's en een super sfeer

Comment

• Kom op back on topic!! Ga niet lopen klieren over iets kleins in een Agenda Topic. Waar blijven die gevulde agenda`s met nieuwjaarsfeesten, nieuwjaarsborrels en gewone normale draaiavonden? Of heeft er niemand meer werk???

Comment

• Originally posted by jochanan
                            Waar blijven die gevulde agenda`s met nieuwjaarsfeesten, nieuwjaarsborrels en gewone normale draaiavonden? Of heeft er niemand meer werk???
                            5 jan (geweest) nieuwjaarsborrel - voetbal goes - basic show (citybeatz)

19 jan nieuwjaarsborrel - Zeilschool de viking Wolphaartsdijk - basic show (free energy)

28 jan Feest - yerseke - Basic show (free energy)

Comment

• Originally posted by jochanan
                              Nou nu ben ik wel heel benieuwd hoe iedereen die oud op nieuw nacht heeft doorgebracht. Waren de feesten echt zo vet of viel het zwaar tegen?
                              Eehm, aangezien er bijna niemand van mijn vriendengroep naar de Zeelandhallen wilde heb ik een avondje Pubbles gedaan. En het was gezellig!

Zijn er nog mensen die iets te vertellen hebben over Masquerade @ Zeelandhallen? Of moet dat misschien toch in een ander topic..

Comment

• Masquerade ben ik wel even heen geweest met DJ hardwell. Was wel grappig, had er meer voor verwacht had dus geen kaartje gekocht maar ik vond het die 35 euro niet echt waard eerlijk gezegd. DJ's draaiden allemaal vrij matig, behalve Sidney...hij draaide echt top.

Het idee is leuk maar kan zeker nog uitgewerkt worden, zeker qua talentvolle DJ's en aankleding van de zaal..

geluid was ook kut :evil:

Maar omdat echt IEDEREEN er was, was het wel super gezellig..

Comment

Working...
                                X