Toch is het echt heel erg mooi als een feest in een ruimte als een kerk word gehouden, waneer deze compleet wit is en je een goed lichtplan uit zet kan je echt prachtige shows neerzetten :D
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Je Agenda
Collapse
X
-
Mijn agenda:
5 december verhuurklus: laser, rookmachine en lichtsturing
8 december drive-in: housewarming in Woerden
15 december dj verhuur: danscafe bar en boos
29 december dj verhuur: danscafe bar en boos
Update:
20 december drive-in: schoolfeest :D
Comment
-
Originally posted by jochananWaar blijven die gevulde agenda`s met nieuwjaarsfeesten, nieuwjaarsborrels en gewone normale draaiavonden? Of heeft er niemand meer werk???
19 jan nieuwjaarsborrel - Zeilschool de viking Wolphaartsdijk - basic show (free energy)
28 jan Feest - yerseke - Basic show (free energy)
Comment
-
Originally posted by jochananNou nu ben ik wel heel benieuwd hoe iedereen die oud op nieuw nacht heeft doorgebracht. Waren de feesten echt zo vet of viel het zwaar tegen?
Zijn er nog mensen die iets te vertellen hebben over Masquerade @ Zeelandhallen? Of moet dat misschien toch in een ander topic..
Comment
-
Masquerade ben ik wel even heen geweest met DJ hardwell. Was wel grappig, had er meer voor verwacht had dus geen kaartje gekocht maar ik vond het die 35 euro niet echt waard eerlijk gezegd. DJ's draaiden allemaal vrij matig, behalve Sidney...hij draaide echt top.
Het idee is leuk maar kan zeker nog uitgewerkt worden, zeker qua talentvolle DJ's en aankleding van de zaal..
geluid was ook kut :evil:
Maar omdat echt IEDEREEN er was, was het wel super gezellig..
Comment
Comment