Announcement

Collapse
No announcement yet.

Je Agenda

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn agenda voor deze maand:

donderdag 10 januari: dj verhuur schoolfeest
    zaterdag 12 januari: dj verhuur danscafe bar en boos
    vrijdag 18 januari: drive-in show surprise party sweet 16
    zaterdag 19 januari: verhuur 100mW laser
    vrijdag 25 januari: drive-in show kinderdisco
    zaterdag 2 februari: drive-in show 18 jarige verjaardag Barendrecht
    + nog wat dingen die niet helemaal vast staan.

Comment

• voor ons word het ook steeds wat drukker
      4 januari band uitgelicht en daarna nog eventjes gedraaid op dezelfde locatie met grote lichtset
      12 januari draaien, klein setje
      19 januari draaien, ook klein setje
      2 februari waarschijnlijk alleen draaien..

Comment

• Wist je dat het soms niet een goed plan is voor je agenda online te zetten ?!!

Ik durf te wedden dat niet iedereen hier belasting over zijn inkomsten betaald ? Kun je nog mee in problemen komen.

Comment

• Originally posted by Torque
          Wist je dat het soms niet een goed plan is voor je agenda online te zetten ?!!

Ik durf te wedden dat niet iedereen hier belasting over zijn inkomsten betaald ? Kun je nog mee in problemen komen.
          dat is het eigen risico dat je neemt wanneer je het online zet en ik denk dat iedereen dat wel weet.

Comment

• Niet iedereen weet dat Evert, voorkomen is beter dan genezen.

Comment

• Je hoeft niet gelijk een bedrijf te zijn en belasting te betalen als je een drive-in show hebt. Het ligt er maar net aan wat je inkomen is en de gemiddelde drive-in op dit forum haalt bij lange na niet dat bedrag.

Comment

• staat er hier dan dat het betaald is dan?

ik heb ook een paar keer gedraaid wat wel in mijn agenda staat maar niet betaald was.

Comment

• kom op mensen back on topic.

Discusieren over of het slim is of niet kan ergens anders...

Comment

• Agenda:

18 januari @ Mid City Goes 22.00 tot 00.00
                    18 januari @ Club Divine Middelburg 01.00 tot 02.00
                    18 januari @ El Toro Goes 02.30 tot 03.00
                    26 januari @ Bubbles, Arsenaal Theater Vlissingen
                    5 februari @ De Spot, Middelburg 00.00 tot 01.00
                    9 februari @ Club TDF Heerenveen
                    15 februari @ Pubbles 22.00 tot 00.00
                    15 februari @ Lambik 00.00 tot 01.00
                    15 februari @ mid City 01.00 tot 02.00
                    15 februari @ El Toro 03.00 tot 04.00
                    16 februari tot 24 februari OP VAKANTIE :D

Comment

• Mijn agenda is lekker op halfstok hahaha:
                      - 14 Maart Houd Je Tek!, Q Nation Breda

Verder sta ik binnekort in de Mezz (Breda) of Effenaar (Eindhoven) met een dj contest van de Kunstbende in samenwerking met ID&T, mocht ik door gaan in de voorrondes dan kom ik in 013 in Tilburg te staan in de regionale finale en daar zal ik strijden om een plek in Studio 80 in Amsterdam waar de landelijke finale zal plaats vinden.

Comment

• Verder sta ik binnekort in de Mezz (Breda) of Effenaar (Eindhoven) met een dj contest van de Kunstbende in samenwerking met ID&T, mocht ik door gaan in de voorrondes dan kom ik in 013 in Tilburg te staan in de regionale finale en daar zal ik strijden om een plek in Studio 80 in Amsterdam waar de landelijke finale zal plaats vinden.
                        Kijk is aan dat is echt heel leuk. Dit zijn de ideale gelegenheden om gespot te worden en wellicht meer bekendheid te krijgen. Kunnen andere forum leden zich nog inschrijven?

Comment

• Originally posted by roderickk
                          Je hoeft niet gelijk een bedrijf te zijn en belasting te betalen als je een drive-in show hebt. Het ligt er maar net aan wat je inkomen is en de gemiddelde drive-in op dit forum haalt bij lange na niet dat bedrag.
                          Je moet je inkomen ten alle tijden aangeven en kunnen aantonen aan de belasting doe je dit niet dan zijn het zwarte inkomsten en dan kan je een flinke klap financieel verwachten.

Wat jij bedoeld is het kleine ondernemings regeling als je dan minder dan 1350 Euro belasting afdracht hebt , mag je de btw dus houden!

Daarboven op heb je de inkomsten belasting.. als je meer als een bepaald bedrag per jaar verdient dan moet je een deel af dragen aan de belasting.
                          Al met al zit je redelijk snel aan dat bedrag als je een vaste baan hebt en je bedrijf redelijk goed loopt.

Maar goed BACK ON TOPIC

25 Januari Drive in showtje Hoogvliet
                          26 Januari Club- Doubler Hillegom
                          31 Januari Danscafe Bar en Boos Den Haag
                          29 Februari Club Doubler Hillegom
                          22 Maart Club Doubler Hillegom

het is nog vrij rustig mensen zijn nog de euro,s aan het sparen :lol:

Comment

• Zo rustig vind ik het eigenlijk niet, hier m'n agenda van februari en maart.

Zaterdag 2 februari Open dag Hogeschool Zeeland, Vlissingen
                            Donderdag 7 februari Hogeschool Zeeland, Vlissingen
                            Donderdag 7 februari Schoolfeest Nehalennia, Middelburg
                            Donderdag 14 februari Café Popeye (kelder), Vlissingen
                            Dinsdag 26 februari After Tentamen Party Hogeschool Zeeland
                            Donderdag 28 februari Café Popeye (kelder), Vlissingen
                            Vrijdag 7 maart Hooi!koorts, Serooskerke
                            Donderdag 13 maart Café Popeye (kelder), Vlissingen
                            Donderdag 27 maart Café Popeye (kelder), Vlissingen

Comment

• 14 maart; Kinderdisco in Hulst
                              27 maart; Talentenjacht SSG De Rede, uitvoering in Scheldetheater, volgspot.
                              29 maart; Personeelsfeest afdeling poly-urethanen DOW @ Dow-'boerderij'.
                              11 juli; bruiloft te Watervliet (locatie nog niet zeker)
                              20 september; 12,5 jarig huwelijk te Vlissingen

Comment

• 3 Augustus: Dance Boulevard Bergen op Zoom
                                23 Augustus: Mysteryland Haarlemmermeer

M'n eerste boekingen tussen grote namen in de house scene! :P

Comment

Working...
                                X