Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by marc View Post
    check this: bax-shop.nl
    ahahaha

Comment

• Oké, Dirk en ik mogen dan altijd van mening zijn dat producten uit China óók goed kunnen zijn. Maar op deze manier begin ik toch flink te twijfelen.

Comment

• Uhm, ja Patrick, bij goed spul uit China betekent het dus niet dit soort dingen. En er is één ding zeker over de Chinezen: inpakken kunnen ze als de beste, waardoor het uitpakken heeel lang kan duren en het terug inpakken flink bemoeilijkt wordt!

Comment

• En goed in Engels zijn ze al zeker niet... :D

Comment

• Haha, Grappige foto!

Manicure set, wat gebruiken hun allemaal wel niet....

Comment

• Dan zijn het al van die kleine mannetjes en vrouwtjes, en dan pakken ze er nog zo'n grote tang bij om hun nagels bij te werken!

Comment

• Comment

• ...

Comment

• Dries is wel héél blij met die nieuwe Buma-regeltjes... ;)

Comment

• hahaha zo sarcastisch he lol

Comment

• Na wat geintjes over lichaamsdelen op de printer gooien en kopiëren, kwamen we dit filmpje tegen op YouTube:

A childish prank lands a grown up man in trouble when he sits on a copier to copy his backside and ends up breaking the screen and is trapped in the machine.

Je zal het maar hebben...

Comment

• Gisteren naar 14 years Kokorico geweest. Normaal valt er voor de liefhebber van lichtjes altijd enorm veel leuks te zien, maar voor deze gelegenheid zouden er ook nog confetti, vuurwerk en zwemmers in grote waterbakken boven de bar zijn. Jammergenoeg van dit niets gezien eigenlijk, ook omdat we nog even gingen kijken in de booty room.
                          Het was maar goed dat we vroeg waren gekomen, want het was erg druk. Helaas niet zo lang geweest omdat een paar mensen wat last kregen van de drukte + benauwdheid.

Echter, in de main hall was er wel het een en ander te zien. :) Zo werden er onder meer twee takels naar beneden gelaten vanuit de grote draaiende truss-constructie en daar werden twee dames ingehesen die vervolgens wat acrobatische toeren uithaalden.
                          Heb voor de liefhebbers een filmpje gemaakt. ;)

Comment

• Ziet er goed uit hoor Rick! Wel je handjes boven je hoofd gehouden?

Ik heb inmiddels mijn drive-in show uitgebreid, waardoor ik nu echt een dikke lichtshow heb! Hiervan heb ik even een mooie foto in actie gemaakt inclusief mijn geluidset, voor de liefhebbers hier te vinden. Op- en aanmerkingen op de presentatie van de show mag altijd!

Comment

• Geen safety! OMG!

Comment

• Hebben jullie toestemming gekregen om een foto van mijn DJ set hier te plaatsen?

Comment

Working...
                                X