Originally posted by marc
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Grappige filmpjes / foto's/ geluiden
Collapse
X
-
-
Comment
-
Gisteren naar 14 years Kokorico geweest. Normaal valt er voor de liefhebber van lichtjes altijd enorm veel leuks te zien, maar voor deze gelegenheid zouden er ook nog confetti, vuurwerk en zwemmers in grote waterbakken boven de bar zijn. Jammergenoeg van dit niets gezien eigenlijk, ook omdat we nog even gingen kijken in de booty room.
Het was maar goed dat we vroeg waren gekomen, want het was erg druk. Helaas niet zo lang geweest omdat een paar mensen wat last kregen van de drukte + benauwdheid.
Echter, in de main hall was er wel het een en ander te zien. :) Zo werden er onder meer twee takels naar beneden gelaten vanuit de grote draaiende truss-constructie en daar werden twee dames ingehesen die vervolgens wat acrobatische toeren uithaalden.
Heb voor de liefhebbers een filmpje gemaakt. ;)
Comment
-
Ziet er goed uit hoor Rick! Wel je handjes boven je hoofd gehouden?
Ik heb inmiddels mijn drive-in show uitgebreid, waardoor ik nu echt een dikke lichtshow heb! Hiervan heb ik even een mooie foto in actie gemaakt inclusief mijn geluidset, voor de liefhebbers hier te vinden. Op- en aanmerkingen op de presentatie van de show mag altijd!
Comment
Comment