Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nope, muziek sharen is illegaal en daar werken wij dus niet aan mee!

Comment

Om inderdaad een hoop rottigheid te voorkomen doen we dit niet, uiteraard mag een van jullie wel een ftp openen en hier dan de mogelijkheden bieden die te gebruiken. Dit is uiteraard geen probleem.

Wel kan ik jullie mededelen dat we binnen afzienbare tijd ook muziek gaan verkopen via de nieuwe webshop, de meeste forumleden weten dat we al een behoorlijke tijd bezig zijn met een nieuwe shop. In deze shop komt ook de functionaliteit om muziek in mp3 vorm te kopen. In nederland is dit redelijk nieuw. Momenteel is het bedrijf die de dienst aan het ontwikkelen is alle puntjes op de I aan het zetten buma/stemra etc etc. Zodra dit rond is kan je binnen bax-shop.nl constant de nieuwste muziek downloaden op de gebieden house, club, deephouse, trance, dance, etc etc. De prijzen zullen hooguit een paar euro zijn per mp3 bestand.

Comment

klinkt goed! :D
        gaan jullie dan eigenlijk alleen gericht op mp3 verkopen of ook vinyl en cd (singles)?

Comment

Vinyl en CD's verkopen we al, maar dan op bestelling zoals we bij jou al hebben gedaan. Misschien dat er in de nieuwe shop een bak met de nieuwste platen komt en enkele CD's maar dit is ff afwachten of het storm gaat lopen met DJ's.

Enkele "concurrenten" hier in zeeland die in hun shop een vinyl afdeling hebben houden het hoofd amper boven water dusja :lol:

Comment

Originally posted by Robert
            Vinyl en CD's verkopen we al, maar dan op bestelling zoals we bij jou al hebben gedaan. Misschien dat er in de nieuwe shop een bak met de nieuwste platen komt en enkele CD's maar dit is ff afwachten of het storm gaat lopen met DJ's.

Enkele "concurrenten" hier in zeeland die in hun shop een vinyl afdeling hebben houden het hoofd amper boven water dusja :lol:
            Ja klopt was er opzich tevreden over maar wat ook misschien wel proffesioneler staat, om ook echt een appart gedeelte bijv. in de webshop te zetten met nieuwe releases maarja als de concurrenten het ook al moeilijk hebben is het om nog ff over na te denken :P
            Ben zeer benieuwd naar de nieuwe shop en wie weet kom ik vaker naar goes om lekker platen te shoppen maar vooral voor me dj gear 8)

Comment

Naast het mp3 verhaal wil ik in 2007 gaan kijken naar een shop in shop formule van een bekende online platen zaak, voorlopig zijn we nog niet zover. Dus nog even geduld

Comment

ik zat laatst de lama's te checken op uitzending gemist.nl en toen kwam ik een docu tegen van Duncan (oprichter etc van ID&T) ik vond het wel een leuke docu om te zien... over hoe hij dingen behaald heeft, hoe die dingen haalt etc.

tis uitzending gemist dus dat staat voor soms problemen met de buffer... have fun neem er wel 1.5 uur de tijd voor ;)

hier nog een stukje beschrijving:
                Documentaire over de wereld van de dance, waarin jongeren op grootse feesten op zoek zijn naar genot en naar zichzelf. In de dancewereld laat je je mood leiden door de dj die als een god boven je staat, maar ben je zélf de ster. De dj daagt je uit om samen met al die andere feestende mensen in trance te raken en tot een euforisch hoogtepunt te komen.

Comment

heb deze ook gezien en vond um wel mooi :D

Comment

Kheb hem ook bekeken, maar vond dat er niet zo heel veel aan, ik had het wat spectaculairder verwacht. :wink:

Comment

Iemand toevallig die lingo aflevering met Jenssen beschikbaar?

Comment

bij omroep.nl kijken ergens bij uitzending gemist, daar had k hem laatst te pakken

EDIT: klik, ram of bats hier

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

ook een mooi filmpje van onze kazachstanse vriend borat :D

Comment

Borat komt donderdag uit in de bios!
                            Ik ga d'r vrijdag heen :D

Trailer 1:

Trailer 2:

Hij is trouwens ook al bij Jensen geweest, heb dubbel gelegen.
                            Robert kreeg o.a. 200 gram puur Kazachstaans schaamhaar, voor gebruik in kinderhandschoenen e.d. :lol:
                            Link: http://www.rtl.nl/shows/jensen/video/
                            > 16-10 Borat

Veel kijkplezier :wink:
                            En die 20/30 minuten is het wel waard, als je de humor van Borat leuk vindt :D

Comment

jah die borat belazert die jensen zwaar en dat dansje van hem is prachtig! :P

Comment

Ja, dat dansje moet ik ook maar eens leren...
                                Het nieuwe jumpen :D

Comment

Working...
                                X