Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eigenlijk vind ik dat best een grappig geluidssetje.. :D

Comment

• [edit Rick] Link weggehaald
      Last edited by Rick; Saturday-23-01-2010, 14:03.

Comment

• Ziet er wel leuk uit, máár we hebben ook nog jeugdige kijkertjes voor de buis zitten. ;)

Comment

• Chocolade vinyl ?!?

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Ziet er euh... lekker uit. ;)

Comment

• Hoe test je een decibelmeter? Nouja... zo dus.

Even voor de goede orde, don't try this at home. Binnen schieten met een carbidgeladen melkbus, dat is zo goed als een zelfmoordpoging...

Comment

• Ik maak mij meer zorgen over de opmerking:

''Wil je oordopjes?''
                ''Is het nodig?''
                ''Ach, dat is alleen maar voor mietjes''

En dan maar afvragen waarom er zoveel gehoorschade is bij de jeugd. Als je zelfs denkt dat je het hier niet nodig hebt...

Comment

• Wij hadden zelf met oud en nieuw een carbidkanon van 230 liter gemaakt en een hele dag mee gespeeld. Ik kan je wel vertellen dat oordopjes geen overbodige luxe zijn, zelfs op +/- 25 meter afstand...

Comment

• Maar goed dat dit filmpje dan maar fake is..
                    Toch?

Comment

• Nu ik het zo bekijk, het zou een viral van de overheid kunnen zijn om gehoorbeschadiging onder de aandacht te krijgen. Och, wie weet. :)

Comment

• Zullen we het de jongens eens vragen?
                        Als we een antwoord krijgen was het nep..:D

Comment

• Comment

• Nee, hij tekent gewoon leuke figuurtjes die uiteindelijk gespeeld door instrumenten best leuk klinken. :D

Comment

• In Vancouver zijn ze druk in de weer daarom maar even een oudje uit de kast om wat meer gevoel bij de winterspelen te hebben:

Bij Burorenkema kun je een fraaie website laten maken. Alle websites die wij maken zijn prachtig vormgegeven. Mogen wij je helpen?

Comment

• Zaten die van Dancetour niet laatst op het forum hier?:D

Comment

Working...
                                X