Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Binnenkort in elke discotheek te zien!

Comment

• Is natuurlijk wel een stuk leuker voor je publiek als ze precies zien wat je aan het doen bent! ;)

Comment

• kick speelgoed!

Comment

• Presented here in its entirety is Disney's new "World of Color" show as shown to the media during the special world premiere event on June 10, 2010. The sho...

Voor de liefhebbers van licht en specialeffect shows....
          Naar verluid de duurste show in zijn soort ooit gemaakt...
          75 miljoen dollar, dat is dus +/- 2.7 miljoen dollar per minuut...

even doorsparen jongens?
          Last edited by zassie; Saturday-14-08-2010, 22:06.

Comment

• Comment

• jah wat moetten we hier aan toevoen
              klicke klicke klicke

Comment

• Trololo guy ultimate mashup
                Ge-ni-aal!

Comment

• Wie kan er zonder

[

Comment

• Die verkopen wij ook hoor, hardstikke handig als je connector moet uitsteken boven de rest, omdat je kabel anders tegen bijvoorbeeld een XLR connector aankomt.

Comment

• In al die jaren nog nooit 1 tegen gekomen, gezien, of gedacht van ja die moeten we hebben dat is handig.

@ patrick : een mini conector die uit moet steken boven de rest?????

Ben benieuwd waar je hem dan voor wil gebruiken.
                      foto?

Comment

• Paint ook goed?

Klik

Zelfde principe als een standaard verlengsnoer, alleen dan op veel kleinere schaal
                        Last edited by Rick; Thursday-26-08-2010, 19:44.

Comment

• Echt volgen doe ik het nog steeds niet nee. Maar waar zit bij jou dan nog meer een 3,5 mm stereo mini jack op dan alleen een mp3 speler of zo of een laptop. Ik kom het werkelijk nooit tegen. Al helemaal niet dat me conecter er dus niet goed in kan of er niet goed bij kan.

Dus een foto'tje met de toepassing jah graag ben eigenlijk wel benieuwd. Misschien iets voor de tip van de dag voor als meer mensen dit als probleem zouden kunnen ervaren.

Comment

• Stel, ik wil een kabel direct naar boven hebben, door een opening van een meubel, voor bijvoorbeeld een hoofdtelefoon. Maar helaas, daar zit je eurostekker in de weg! Hé! Ach, dan gaan we er toch omheen! Maar, wat zie ik nu? Nu komt er spanning te staan op de plug van mijn dure hoofdtelefoon. Beetje zonde! Wat kan ik dan doen? Hé, als ik zo een plugje haal van 10 cent weet ik zeker dat er geen belasting op mijn plug komt, en kan ik zo langs de eurostekker van mijn PC! Dát is een goedkope oplossing, hoef ik ook geen verlengkabels van 3 euro stuk te kopen!

Comment

• Maar je dure hoofdtelefoon heeft toch een grote jack aansluiting? De aansluiting op je pc zit helemaal onder. ( ga er even van uit dat het groene aansluitinkje de koptelefoon aansluiting is)

Verder luisteren wij alles altijd via onze mixer terug en dan zit de aansluiting er gewoon boven op dus de situatie komen wij ook niet tegen.

Maar nu de andere meest simpele logica. Ze worden gemaakt dus ook vast wel verkocht en die mensen zullen er vast wel wat mee kunnen.

Comment

• Ja voor de ruimte is het handig bij een laptopje ook.
                                Ik vond het alleen wel grappig; een adaptortje naar dezelfde aansluiting

Comment

Working...
                                X