Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En vergeet de baxfiets niet ;)

Comment

• Na hoeveel keer bestellen kreeg je een kortingscode?

http://www.bax.dj-walter.nl/upload/P03-10-10_17-52.jpg even al mijn factuurjes bij elkaar gedaan :)

Comment

• Als dat allemaal bestellingen van 2 kabeltjes zijn is het natuurlijk geen kunst. :D

Comment

• Ik denk eerder allemaal bestellingen rond de 100 ;)

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
            Na hoeveel keer bestellen kreeg je een kortingscode?

http://www.bax.dj-walter.nl/upload/P03-10-10_17-52.jpg even al mijn factuurjes bij elkaar gedaan :)
            Één is er in kleur, en de rest zwart wit. Bax op de bespaartour?

Comment

• Denk dat die, die zelf een keer thuis heeft uitgeprinten.

Comment

• Inderdaad, thuis afgedrukt. Ik hou ze allemaal bij omdat ik dat nu emaal doe :)

Vind het alleen jammer dat ik nog nooit een kortingscode heb gehad. Zijn wel bestellingen minimaal over de 75 euro.

Comment

• Haha

Ik bewaar ze zelf ook:P altijd makkelijk

Dan is het toch nog een aardig bedrag.

Ja, op sommige facturen staat toch soms een kortingscode ? (dit weet ik niet zeker hoor))

Comment

• Zijn soms her en der wel eens te vinden op het internet. ;)
                    En je kunt nog tot 15 oktober mailen voor de kortingsactie, dan wordt er een leuk prijsje gemaakt van je bestelling.

Comment

• Jaa, inderdaad op internet heb je er ook binnen een paar seconde een gevonden.

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
                        Inderdaad, thuis afgedrukt. Ik hou ze allemaal bij omdat ik dat nu emaal doe :)

Vind het alleen jammer dat ik nog nooit een kortingscode heb gehad. Zijn wel bestellingen minimaal over de 75 euro.
                        Bij elke bestelling zit een document, heb je dit al eens gelezen? ;)

Comment

• Originally posted by Edwin View Post
                          Bij elke bestelling zit een document, heb je dit al eens gelezen? ;)
                          Die komt al een tijdje niet meer mee hoor ;) De nieuwe wordt wel weer meegestuurd heb ik begrepen.

Comment

• Wat voor document zit erbij? Heb vandaag nog een bestelling binnen gekregen en zat niks bij.

Comment

• aan de buitenkant van de doos in een plastiek mapje

een rekening en garantie formulier

Comment

• in ieder geval hir nog een leuk filmpje

de leukste, grappigste en domste momenten van belspelletjes over de hele wereld. nieuwe momenten die je misschien nog nooit gezien hebt!

Comment

Working...
                                X