Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• haha deksels zijn ook veilig zolang je voldoende afstand houd.
    Persoonlijk houdt ik meer van deksels dat knalt harder:p
    Hoop alleen dat ze morgen niet op de dj booth schieten buiten xD

Comment

• Klomp hout met touw aan deksel, dan komen ze niet zo ver. ;) Plus, we hebben ontsteking op afstand, touwtje trekken = boem.

Comment

• haha totdat ie niet afgaat:P

Comment

• Nice, wij hebben zoals ieder jaar een mooie bus met een bougie, stuk kabel eraan en knallen maar met die bal:)
          (ps. die zakjes van BAX moet je niet vullen met gewone lucht, maar gas-zuurstof, met een bougie erbij:P)

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

tis te hopen dat die minister nu eindelijk haar verstand gaat gebruiken, iedereen een limiet van 100db opleggen, kan ik gelijk de line array bij het vuilnis zetten

Comment

• grapjas gaat nooit lukken want het publiek maakt al meer herrie dan 100db maarja iemand moet zijn geld verdienen met kansloze regels verzinnen.

Comment

• Als we dit nu eens bij één topic houden?

Comment

• het past bij meerdere, ik denk wel dat iedereen het einde van het filmpje waarop hij die stoffige dekens op zen drumstel heeft grappig vind, de discussie hierover kan inderdaad beter op het audio topic gebeuren

Comment

• Grappig voor Facebook:

Hilarious!! Scroll to the bottom of your Facebook page where it says in little blue letters, "English (US)." or "German", or whatever you selected. Click on it. When the language box pops up, click on the arrow next to "English (US) and select "English
                    (Pirate)." When you've stopped laughing, paste this as your status.

Aye!

Comment

• Voer de tekst:

"Buurvrouw wat een mooie koolmezen, wat doet mijn haan op uw ezel"

in op translate.google.com Nederlands > Engels.

Comment

• dumpert gekeken?:P

Comment

• Originally posted by Jelle Classens View Post
                          dumpert gekeken?:P
                          Niet eens! :)
                          Facebook kan ook erg leuk zijn!

Comment

• Originally posted by ajdeboer View Post
                            Voer de tekst:

"Buurvrouw wat een mooie koolmezen, wat doet mijn haan op uw ezel"

in op translate.google.com Nederlands > Engels.
                            TE GRAPPIG... zo nu weten al mijn vrienden die ook weer:p

Comment

• Moet je zien!! geen idee of hij hier al tussen staat maar dan nog:

Ja, als je een show wilt houden moet je wel even opletten op het weer!!

Comment

• dat is hij reeds

Comment

Working...
                                X