Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by JONKIE_NL View Post
    wat kan jij mooie circletjes tekenen!
    Nee joh, das het bouwplan! We hebben bij Prolyte een ovaal besteld die open staat:p

Comment

• PNP cad wordt hier ook gebruikt ;) Je gebruikte wel een aantal termen die niet in mijn woordenboek staan... (CPCD, CPG2, en dat C en R in die cirkel kom ik ook niet wijs uit... :s) En wat voor evenement is het?? ACL is altijd leuk, gewoon fourbar par of 8x 28 volt parretje in serie?

Comment

• volgens mij staat daar toch echt CP62, en dat zegt dan al een stuk meer (1000 watt MFL par64 )

wat die C en R, en eigenljk die hele cirkel zijn vraag ik me ook wel af.
        ACL = 8X28v anders is het geen ACL, maar gewoon een fourbar.

Comment

• C = Coemar iWash 575EB
          R = Robe Colorspot 700eAT

En de ACL's zijn inderdaad 8x28V PAR64's.
          Gewone parren: CP62 = PAR64 1kW wide, CP60 = narrow
          Op het podium komen aan de zijkanten van de truss ook nog een soort blinders, aircraft effect, maar iets groter... =)
          Cirkel is een 8 meter diameter H30V compatibele cirkel.

Wordt een soort bandjesavond. 'k Post binnenkort wel wat foto's.

Comment

• de oeroude "PotloodCad" meestal nog het duidelijkst en simpelste om uit te leggen

Comment

• Ben ik goed in beeld?
              Zie je mij?

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Ja, ik zie je hoor. Hier zie je mij: http://www.youtube.com/watch?v=76XvA3MGpVE Ik heb niet die gene die door de microfoon lult maar die op de verhoging staan te draaien.

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                  Ben ik goed in beeld?
                  Zie je mij?

http://www.youtube.com/watch?v=GlBHpXTyLuo
                  ha ha d'n eppo!

Comment

• Geef die gozer de volgende keer een tik op z'n hand als hij nog eens zijn hand om het bolletje van de microfoon houd;).

Comment

• Zo een avond was het:

http://www.youtube.com/watch?v=o4lFqtQRRPQ zo kan je bezig blijven. Overigens doe ik dit jaar deze klus wel helemaal zelf dus dan is het een ander verhaal haha.

Comment

• Originally posted by waltervanpeene View Post
                        Ja, ik zie je hoor. Hier zie je mij: http://www.youtube.com/watch?v=76XvA3MGpVE Ik heb niet die gene die door de microfoon lult maar die op de verhoging staan te draaien.
                        Euh even voor de duidelijkheid, dit is niet mezelf hoor :-D
                        Ik kwam het filmpje toevallig tegen.

Comment

• Iemand met RCF speakertjes? En een truss of lichteffect die hij erop wil?

Comment

• ik zou 't niet doen..

Comment

• Als het met de een schroef vastzit gaat het niet zomaar los

Comment

• Originally posted by DynaSpan View Post
                                Als het met de een schroef vastzit gaat het niet zomaar los
                                NIET DOEN!!!

De bouten in de kast zijn niet berekend op zeidelinkse krachten. Dus als het niet perfect in balans is zal al snel je gaten uit gaan leuteren. Verder is het zo dat je dan nogal onnodige trillingen op je lampen krijgt. Resultaat lampen gaan sneller kapot.

Die dingen zijn er om de speakers mee op tehangen. Niet om er dingen op te gaan frutselen en aan te knutselen.

Verder is de ondersteuning van de speaker niet altijd berekend op het extra gewicht en als het op een sub staat is het zo dat de sub maar een vrij klein dragend oppervlakte heeft.

DUS NIET DOEN!!!

Comment

Working...
                                X