Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• niet-leden kunnen dit niet zien..

Comment

• Owja, dat deel is afgeschermd. Dit was zijn nonchalante post:

"Beste Themeparkers,

Omdat mijn huidige baan onzeker is, maar ook omdat ik muziekliefhebber ben vroeg ik mij af of het vak van DJ voor mij een leuke parttime job kan zijn. Ik studeer namelijk doordeweeks en moet nog ruim 3 jaar studeren.
      Ik heb de mogelijkheid om 'wat' te investeren maar uiteindelijk wil ik wel een leuke winst maken.
      Ik hoef er niet rijk van te worden en wil het ook doen omdat ik een passie heb voor muziek.

Naar aanleiding van dit heb ik enkele vragen:
      - Wat ben ik minimaal kwijt om beetje leuke muziek te draaien?
      - Hoe kan ik het beste de ins en outs leren?
      - Kan ik op korte termijn een beetje verdienen (maar nogmaals, in het begin vind ik een netwerk bouwen belangrijker).

Alvast bedankt!
      "

Comment

• Originally posted by Rio View Post
        Owja, dat deel is afgeschermd. Dit was zijn nonchalante post:

"Beste Themeparkers,

Omdat mijn huidige baan onzeker is, maar ook omdat ik muziekliefhebber ben vroeg ik mij af of het vak van DJ voor mij een leuke parttime job kan zijn. Ik studeer namelijk doordeweeks en moet nog ruim 3 jaar studeren.
        Ik heb de mogelijkheid om 'wat' te investeren maar uiteindelijk wil ik wel een leuke winst maken.
        Ik hoef er niet rijk van te worden en wil het ook doen omdat ik een passie heb voor muziek.

Naar aanleiding van dit heb ik enkele vragen:
        - Wat ben ik minimaal kwijt om beetje leuke muziek te draaien?
        - Hoe kan ik het beste de ins en outs leren?
        - Kan ik op korte termijn een beetje verdienen (maar nogmaals, in het begin vind ik een netwerk bouwen belangrijker).

Alvast bedankt!
        "
        hahahahaha :p
        Was het maar zo'n feest om binnen een paar dagen al in clubs te staan!

Comment

• Ik heb het dj-en ontdekt in de club, mocht van een vriend ff aan de knoppen zitten en toen bleek ik het wel heel goed te kunnen vinden met de cdj's daar...

Comment

• Originally posted by DJ eMPiii View Post
            Ik heb het dj-en ontdekt in de club, mocht van een vriend ff aan de knoppen zitten en toen bleek ik het wel heel goed te kunnen vinden met de cdj's daar...
            Maar stond je ook gelijk erna in de clubs?

Comment

• toch wel, haha... mocht steeds vaker mee. werd toen gevraagd voor drive-in werk.

Comment

• Originally posted by ajdeboer View Post
                @ Walter

Was dat een foto van een vent met een snorretje in een bus? :mrgreen:
                Ja haha

Comment

• Ik ben op mijn 14 jaar begonnen met CB zenders en opeens kwamen de vrije radio's uit de grond gekropen en ik kreeg al snel de kriebels te pakken, ik kon aan de bak bij een vrije radio en omdat ik een goede stem had kreeg ik al snel eigen programma's en na 7 jaar radio maken kreeg ik een betaalde job bij een radio, die radio zat in de bijgebouwen van een discotheek en toen ze een dj zochten voor het week-end vroeg de eigenaar of dat niets voor mij was en zo was ik op mijn 17 jaar dj in een discotheek die wekelijks 800 man trok, al snel mocht ik op vrijdag met de drive-in van de radio op stap om fuiven en trouwfeesten te verzorgen en dat ben ik blijven doen tot mijn 33 jaar, toen kreeg ik een zwaar motorongeval en heb dan 15 jaar niets meer gedaan en nu zoveel jaren later kriebelt het zo erg dat ik terug mijn eigen drive-in aan het opzetten ben

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                    Ik ben op mijn 14 jaar begonnen met CB zenders en opeens kwamen de vrije radio's uit de grond gekropen en ik kreeg al snel de kriebels te pakken, ik kon aan de bak bij een vrije radio en omdat ik een goede stem had kreeg ik al snel eigen programma's en na 7 jaar radio maken kreeg ik een betaalde job bij een radio, die radio zat in de bijgebouwen van een discotheek en toen ze een dj zochten voor het week-end vroeg de eigenaar of dat niets voor mij was en zo was ik op mijn 17 jaar dj in een discotheek die wekelijks 800 man trok, al snel mocht ik op vrijdag met de drive-in van de radio op stap om fuiven en trouwfeesten te verzorgen en dat ben ik blijven doen tot mijn 33 jaar, toen kreeg ik een zwaar motorongeval en heb dan 15 jaar niets meer gedaan en nu zoveel jaren later kriebelt het zo erg dat ik terug mijn eigen drive-in aan het opzetten ben
                    Dat vind ik echt mooi om te lezen,
                    een échte trouwe DJ!

Comment

• Ik blijf de Disney-manier mooi vinden:

The First Fantasmic show in the magic Kingdom's opened in May 1992 At Disnetland Ca. This clip show's the B light tower rise into the evening sky. This video...

en ook deze, op 1.25 minuten. complete liichttorens en je ziet ze nooit.

Fantasmic! at the Disneyland Resort of 2011 in 6 Camera angles. Filmed in multiple angles in 1080/60i Full HD with Canon Vixia hf s21 in Cine Mode. Using Man...

Comment

• Originally posted by Rio View Post
                        Ik blijf de Disney-manier mooi vinden:

The First Fantasmic show in the magic Kingdom's opened in May 1992 At Disnetland Ca. This clip show's the B light tower rise into the evening sky. This video...

en ook deze, op 1.25 minuten. complete liichttorens en je ziet ze nooit.

http://www.youtube.com/watch?v=3rn6U...eature=related
                        Vergeet niet dat Fantasmic gewoon in het midden van het park plaats vind. Alle lichttorens zitten daadwerkelijk in de grond, en komen pas naar boven als de show van start gaat. Tevens staan er om het water ook nog +/- 6 enorme zuilen met 10 moving heads per zuil. (zie 2de filmpje 2:16) Boven op deze zuilen zitten mensen die het hele systeem besturen. En in plaats van dat ze met een lader omhoog gaan, laten ze de zuil gewoon zakken.
                        Ik heb in mijn leven veel lichtshows gezien, maar dit was de meest spectaculaire show ooit. Mocht je ooit in Disneyland komen, ga er dan echt 2 uur van te voren zitten... kies een mooie plaats en geniet! Want zo'n ongelofelijke show zal je niet snel nog eens zien! Het is onmogelijk om uit te leggen hoeveel kracht die shows hebben. (Kijk het 2de filmpje vanaf 23:03) Als ik het zie krijg ik nog steeds kippenvel.
                        Last edited by rintie; Friday-28-10-2011, 22:37.

Comment

• Dat vind ik ook de 'Disney-manier', Een complete show verbergen in het midden van je park kan alleen Imaginering. (Ontwerpafdeling)

Als Disnyland fan heb ik die show wel 10x gezien op Youtube, helaas nog nooit de kans gehad om hem ik het echt te zien. Maar van alleen die youtube beeld krijg ik ook steeds kippenvel, Vooral het stuk na 20.15 minuut.

Nu is het wel zo, Disney voert 3 van die show uit over de wereld (Anaheim (in het filmpje), Orlando en Tokio) En deze vind ik het knapst, in Orlando is een goede tweede, maar die in Tokio vind ik dan weer helemaal niets. (Wederom van Youtube)

Ik ben btw al een tijdje bezig met mijn eigen lichtshow op de muziek van Fantasmic!. Eigenlijk wel bizar dat ik een complete show van 25 minuten uit mijn hoofd ken en hem niet eens heb gezien.

World of Color blijft ook er mooi om te zien, de (ietwat groot uitgevallen) fonteinenshow in Anaheim. Volgens jaar komt er ook zo'n grote fonteinen show (3de van de wereld) in de Efteling, Auqanura genaamd.

World of Color is trouwens weer op de Disney-manier, het complete ding licht overdag onder water en komt 's avond omhoog.

Dit is mijn favoriete stuk in World of Color:
                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Ik kwam er laatst achter dat heel World of Color gewoon bestuurd wordt met dmx, ook de spuitkoppen. Alleen de lasers natuurlijk niet.
                          Last edited by Rio; Saturday-29-10-2011, 00:53.

Comment

• effe doorskippen naar 15 seconden.
                            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

je moet als presentator een goed uiterlijk hebben om voor de dag te komen.

Comment

• @jonkie met zijn hand tassie.

Comment

• Eh ja, maar dat is weer niets wat met licht, geluid of dj-gear te maken heeft en dat was wél de insteek... Dat is ook al meerdere malen tegen je verteld.

Je gaat weer de verkeerde kant op. Ik heb je al eerder op je postgedrag moeten wijzen en ben niet van plan dit nog veel vaker te gaan doen. Ten eerste omdat het me tijd kost die ik beter kan besteden, ten tweede omdat ik het niet leuk vind om negatief tegenover mensen te moeten communiceren. Dus bespaar me een beetje werk en doe je best om een meerwaarde te bieden voor het forum. En ik hoop dat ik er nu eens wat verbetering in zie, anders moeten er weer sancties plaatsvinden, die ik liever niet, maar indien nodig wel toepas.

Comment

Working...
                                X