Originally posted by SLGV
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Grappige filmpjes / foto's/ geluiden
Collapse
X
-
Begint normaal, maar veiligheid sluit achteraan (vanaf de helft)
Comment
-
Wij hebben vaak 1 echt heel grote flightcase bij. En ja ik ben dan maar gewoon heel eerlijk dat ik daar gewoon op ga staan. Moet ik er ook wel meteen bij zeggen dat ik dan wel even de remmen erop zet. Maar op een goede vlakke ondergrond met de remmen erop..... Hmm lijkt me niet zoveel mis mee te kunnen gaan.
Gebruiken natuurlijk ook wel liever een trap maar helaas hebben we die eigenlijk niet zo heel vaak tot onze beschikking.
Maar wat ik dan wel weer redelijk briljant vind is dat op het einde een 1 of ander ding nog op de flightcase gelegd word omdat hij anders er niet bij kan ( bij het spiegelbol bevestigen )
Comment
-
ik heb ooit eens gezien dat een verhuurbedrijf een meatrack (die vanboven toe was met een metalen plaat) gebruikte om hun (toch vrij hoge) trapladder op te zetten. Zo reden ze het podium rond (waarvan het dak toch zeker 5 met hoog was) om de verlichting op te hangen, terwijl iemand van boven op de ladder stond.
Comment
-
vaak zat op een kabel kist alles in gehangen.
de ene zijkant vol zetten met lampen (pc's, profiellen, etc)
over de hele lengte rond rijden en alles in hangen en op de zelfde manier kabels aan leggen. niks mis mee hoor werkt ook sneller als steeds je trapje verplaatsen.
Comment
Comment