Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Rio View Post
    Dit is zo te zien een heel ander huis dan het huis wat zo bekend is geworden zassie. Die man van 'het bekend geworden huis' is een winkel gestart waar die dezelfde spullen verkoopt als hij op zijn huis gebruikt.
    Ik had het idee dat het hetzelfde huis was, maar andere hoek met de camera... hoe dan ook.. ander huis of niet..... mij kan het niet meer boeien. De eerste paar wel (met name de versie met skrillex)

EDIT: zie nu dat het inderdaad een ander huis is... deels waraom het me niet zo boeit (nu ik terugkijk naar de andere filmpjes) is de karige verlichting. De andere hebben (bizar) veel verlichting en kunnen en doen er dus ook veel meer mee.

Zie het verschil: http://www.youtube.com/watch?v=2ZH0e...eature=related
    Last edited by zassie; Friday-26-10-2012, 12:25.

Comment

• Filmpje

Dit is een ander verlicht huis met PSY. Ik vind hem persoonlijk leuker gedaan. Ze hebben trouwens nog veel meer filmpjes van hun verlichte huis.

Stukje uit de beschrijving.

2012 Halloween "No" Light Show -- Gangnam Style by PSY.
      4 singing pumpkin faces, tombstones, hand carved pumpkins, strobes, floods and thousands of lights. Most all the lights are RGB LED so power consumption is very little. Everything on the lawn is DMX and we added more channels. 1700 channels. Riverside, CA
      Last edited by Thomas_Lubbers; Monday-29-10-2012, 13:45.

Comment

• Deze is idd ook iets mooier en creatiever, die andere werd saai...

Comment

• een toevoeging van mijn kant!
          Je zou dit maar mee maken XD
          This is from the sound crew on the second day of a two day show in W. Palm Beach Fl. The speaker was left out overnight, uncovered. The crew got a big surpri...

vraag me wel af hoe dat beest er in gekomen is?...

Comment

• Via de bass reflex poort denk ik. Wel jammer, dat zijn geen goedkope speakertjes als ik er zo naar kijk ;-)

Comment

• Via de basspoort, die zit aan de onderkant van de monitor en die hadden ze snachts buiten op het podium laten liggen

Comment

• In plaats van de speaker even op standje "oorlog" te zetten...

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
                  In plaats van de speaker even op standje "oorlog" te zetten...
                  Maar da's dierenmishandeling. ;)

Comment

• Moeten ze er niet in gaan ;-)

Comment

• Ik denk dat dat beest helemaal gek is geworden als de speaker gebruikt is met dat dier erin!

Comment

• A pair of QS-1318 18X3w Moving Head LED Wash Lights I recently had drop-shipped from China arrived and are doing some odd things, when I pan or tilt at low (...

Ofwel: NIET KOPEN!

Comment

• I recently had drop-shipped from China arrived
                          Tja, you get what you pay for.

Dat is de reden dat wij eerst samples laten komen en die uitvoerig testen. Zo zijn we momenteel bezig met 20W en 60W LED movingheads waar we wat aanpassingen aan hebben laten doorvoeren.

Als je vraagt aan een Chinese fabrikant om die headjes zo goedkoop mogelijk te maken zal hij dat doen, maar dan mag je ook geen wereldwonderen verwachten.

Comment

• maar Rick, is het dan zo dat als je tegen de fabrikant zegt dat hij het zo duur mogelijk maakt, je movingheads krijgt die vergelijkbaar zijn met Elation of Martin? Ik denk dat je vaste eisen moet stellen wil je de heads op kwaliteit krijgen.

Comment

• Het gaat er niet om dat je het duur moet maken, het gaat er om dat je weet waar de verbeterpunten zitten en dat je de fabrikanten daar op wijst, plus meldt hoe het opgelost kan worden.

Daarom laten wij eerst sample-modellen komen als we nieuwe producten in het assortiment willen opnemen. Die bekijken we uitvoerig, laten we een duurtest draaien en alles wat ons kort gezegd niet zint, melden we aan de fabrikant. Die gaat aan de slag met onze bevindingen, vervolgens komt er een oplossing en daarna kunnen er wat versie-2 modellen onze kant op komen. Dan begint hetzelfde verhaal weer. ;) Net zo lang tot we een degelijk product in handen hebben.

De fabrikanten uit China zijn echt niet achterlijk, maar wel zul je ze soms op wat praktische zaken moeten wijzen, of dingetjes als bepaalde afwerkingen die eenvoudiger, netter of gebruiksvriendelijker zijn.

Comment

• Comment

Working...
                                X