OMG! Heaven!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Grappige filmpjes / foto's/ geluiden
Collapse
X
-
Beetje in de "overgang" geraakt van audio naar video
Dus even een probeersel van een muziekmix i.c.m. met wat beelden.
Idee erachter is om tijdens evenementen bij langere pauzes zoiets te projecteren. Muziek moet dus een beetje tijdloos en toegankelijk zijn.
Comment
-
Je link werkt niet, ik kom bij de homepage van youtube uit, met de foutmelding "ongeldige parameters". Verder lijkt het in de tekst alsof je post thuishoort in een ander topic, namelijk het post hier je foto's van je drive in show topic. Of iets wat daar sterk op lijkt. Of heb ik dat nou mis? ;)
Comment
-
Voor de gene die nog wat pvc hebben liggen en denken van hmmm de kerst vakantie komt eraan en ik heb nog wat tijd over.
Ik zou zeggen maak er maar vast een begin mee. ;)
Klikker de klik
Zo en nu mogen jullie hem zelf makenLast edited by ronennieshow; Wednesday-28-11-2012, 21:34.
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View PostVoor de gene die nog wat pvc hebben liggen en denken van hmmm de kerst vakantie komt eraan en ik heb nog wat tijd over.
Ik zou zeggen maak er maar vast een begin mee. ;)
Klikker de klik
Zo en nu mogen jullie hem zelf maken
Comment
-
Ja hoor het junior song festival is weer geweest.
Vooral een belgie viel me op.
Gaaf hoor een keyboard zonder voeding of wat voor bekabeling dan ook. Net als die microfoon drumkit. Kijk dat is nog eens strak weggewerkt.
Voor 1 van de filmpjes kan je hiet hier zelf terug kijken
Zo waren er nog wel meer maar om je er echt mee te gaan vervelen zit natuurlijk niemand op te wachten.
Comment
Comment