Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CDJs staan aan. Op de linker op de foto, zoom eens in op die speler. Slecht te zien maar op het jogweel brand het display. En de play en cue buttons is ook kleurverschil zichtbaar... Djm zie ik niets in. Dus dan zou het alsnog fake zijn...

Comment

• Je zou toch verwachten dat er minstens 1 rood lampje brandt op een DJM...

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
        Je zou toch verwachten dat er minstens 1 rood lampje brandt op een DJM...

Jammer dat het Bax forum geen vind ik leuk knop heeft.

Comment

• vergeet ook niet dat in die clips word gewerkt met filters en dat alles wat er niet mooi uitziet op het eindbeeld eruit word ge-edit met bewerkingsprogramma's dat kunnen dus best rode lampjes zijn die door een director worden gezien als lelijk.

Daarbij... t is een clip... who cares of ze aan staan

Comment

• Originally posted by zassie View Post
            Daarbij... t is een clip... who cares of ze aan staan
            Schijnbaar zijn er dus nogal een aantal die het wel wat aantrekt. En aan de andere kant. Hoe moeilijk is het om ze wel even spanning te geven.

Jij zou je toch ook niet echt serieus genomen voelen als er iemand ( man ) heel grondig mee staat te zingen in een clip waar eigenlijk een vrouwen stem zou moeten klinken.

Denk aan het voorval van als ik me niet vergis muse die van band opstelling wisselde ( zanger drums en drummer zang ) omdat het toch playback was wat ze eigenlijk niet wilde. Ging heel de wereld rond.

Ik vind het eigenlijk altijd wel grappig en gewoon slordig als er een dj set in een clip of optreden zit en er niet eens de tijd en moeite is genomen om het even aan te sluiten. Zoveel moeite is het nu ook weer niet. Als ze playbacken in een clip proberen ze het ok echt te laten lijken.

Comment

• Maar goed het is in elk geaval niet zo belachelijk als bij de eerder geposte tv uitzending waar nog geen kabeltje in zat....

Comment

• Het is een clip: dus moet het er vooral vet uitzien:
                Een dj booth waarachter dan allemaal kabels en een verdeel doos slingeren is dan niet zo netjes.
                Verder ons valt dat op: veel meer mensen niet.

Comment

• Je weet zelf ook wel dat kabels heel goed op te bergen zijn, zodat het toch netjes is. In een ander topic waar iedereen foto's plaatst, zie je toch eigenlijk ook (bijna) nooit een zooi kabels? Dan is het ook heel netjes opgeruimd en zie je er haast niets van. Het laatste klopt wel, en er is al een discussie over of die CD spelers nou aan staan of niet (ik ben nog steeds van mening dat wat je ziet een spiegeling is), laat staan dat "de anderen" ( ;) ) dat zien.

Comment

• Wat een gedoe om wel of niet aangesloten kabels of werkende apparaten. Zoals Zassie al zei: Het is een clip, dan doet het er niet toe of het werkt of niet. Je verwacht toch ook niet dat zangers of zangeressen live zingen in een videoclip?

Comment

• Hoe te maken, Houseplaat

DJs from Mars - Phat Ass Drop (How To Produce A Club Track Today)

Comment

• Ge-wel-dig! :mrgreen:

Comment

• Het origineel uit de jaren 90

Comment

• Voor de gene die zich af vragen waar wij nog wel eens mee te maken hebben ( dus een beetje een impressie )

Dit is waar wij nog wel eens mee te maken krijgen

Moet je nagaan dat dit niet eens s'avonds was maar gewoon zo rond de middag. ( zeg uurtje of 3 a 4 )

Wel leuk hoor om zo af en toe filmpjes tegen te komen op youtube waarbij je meteen een o jah klopt hebben we ook gedaan.

Ik hoop dat een aantal hier nu begrijpen dat ik heel erg naar degelijkheid en betrouwbaarheid kijk en sommige detail dingen wat minder belangrijk zijn. Hier maakt het volgens mij niemand uit of er nu db of meyer op de speakers staat. Het hoeft alleen maar hard te gaan en als het even kan wat achterlijke muziek. Wat lampen die doen wapperen en klaar ben je :D Als je hier robe zegt dan denken ze dat je het over dat robotje hebt uit bassie en adriaan.

Comment

• Het is alleen jammer dat het vrijwel altijd mannen zijn :p

Hier maakt het volgens mij niemand uit of er nu db of meyer op de speakers staat
                              Dat maakt eindklanten over het algemeen sowieso geen zak uit. Het zijn de artiesten en collega bedrijven die dat soort eisen stellen, de klant wil alleen dat het goed klinkt tegen een redelijke prijs.

Comment

• Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                                de klant wil alleen dat het goed klinkt
                                Zelfs dat kan ze vaak geen hol schelen... Als het maar goedkoop is...

Comment

Working...
                                X