Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ach het is voor 3 dagen.

Gemiddeld zoon 150 miljoen kijkers via tv.

Een helehoop televoting centjes die weer binnen komen en een berg materiaal wat bedrijven sponseren om maar hun naam erbij betrokken te hebben. Als ik dan zie wat er op een sensation al hangt waar maar een paar tiental duizende bezoekers komen vind ik het wel mee vallen. Vergis je niet het is het grootste licht, geluid en beeld project van de wereld. Niets heeft meer kijkers dan dit.

Dan mag er toch ook wel wat materiaal in zitten en wat uren?

Niet dat het daardoor minder indrukwekkend en groot is ;)

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
      Ach het is voor 3 dagen.

Gemiddeld zoon 150 miljoen kijkers via tv.

Een helehoop televoting centjes die weer binnen komen en een berg materiaal wat bedrijven sponseren om maar hun naam erbij betrokken te hebben. Als ik dan zie wat er op een sensation al hangt waar maar een paar tiental duizende bezoekers komen vind ik het wel mee vallen. Vergis je niet het is het grootste licht, geluid en beeld project van de wereld. Niets heeft meer kijkers dan dit.

Dan mag er toch ook wel wat materiaal in zitten en wat uren?

Niet dat het daardoor minder indrukwekkend en groot is ;)
      Superbowl half-time show heeft meer kijkers ;)

Maar ik snap wat je zegt; het lijkt veel geld, maar met zulke kijkcijfers en de daaruit voortkomende (sponsor)inkomsten is het wisselgeld.

Comment

• Originally posted by Stefke View Post
        Superbowl half-time show heeft meer kijkers ;)

Maar dat is dan ook niet een op beeld, licht en geluid gericht project maar een sport project. Ik snap je punt wel maar wat ik bedoelde is dat schijnbaar dit als het echt om op optredens gerichte projecten gaat 1 van swerelds grootste is.

ff beetje stoken.

Moeten wel vreselijk slechte tafels zijn die grand ma als je er zoveel als reserve nodig hebt ;) Hahahaha

Comment

• Het enige wat volgens mij nog een beetje in de buurt komt is de olympische spelen... Maar daar hebben ze alleen op de opening en op de sluiting redelijk veel licht...

Comment

• Als reactie op een actie van een Groningse muziekwinkel... :)

Comment

• Karen een bakkebaard fotoshoppen had wellicht iets te ver gegaan :p

Comment

• Time-Lapse van een show die ik laatst deed :-)
                Todolist: Nieuw camerastatief kopen, een dat horizontaal staat... :D

Comment

• Zeer leuke documentaire voor een grijze, grauwe zondagmiddag (of als je niets te doen hebt):

Endymion - On the road to make some noise [Full documentary]. Een soort kijkje behind the scenes op de wat grotere hardstyle/hardcore festivals en hoe het daar ongeveer aan toe gaat.

Wel alvast een waarschuwing, af en toe komt er wat vuilbekkerij voorbij... :) Maar wel zeer vermakelijk!

Waar onder meer dit pareltje in voorkomt:
                  Haha bier

Comment

• Hoe je in tegenstelling tot het Eurovision wel een super gave lichtshow in elkaar kan zetten met bijna 200 Sharpy's: http://www.youtube.com/watch?v=izP4jKNtsnM

Comment

• Toen deden de artiesten gewoon nog alles zelf:

http://www.youtube.com/watch?v=nCrWzpQlfc0

Comment

• Iemand 4 parren met ingebouwde laser voor 150 euro kopen? :mrgreen:

Comment

• A ja zo lang je maar niet ont-zing biedingen doet.?

( laten we met zn allen steeds ram laag bieden ;) )

De rest van zn adverts zijn ook nogal uhm comisch

Comment

• Wie zijn billen brandt..

Moet op de blaren zitten.

Stukje tekst en uitleg, is een video van Dominator, een hardcore festival. Een of andere idioot besloot in één van de torens te klimmen (zie rechtsboven) en met zijn beentjes boven een Stage Flame (of soortgelijk) te gaan staan... Zo te zien komt hij er nog erg goed vanaf aangezien hij zowel brandwonden als botbreuken of erger had kunnen oplopen...

Reden dat ik het hier post is omdat hij er zichtbaar goed vanaf komt. Is misschien een wake-up-call of extra reminder voor iedereen die met dit soort spul werkt. Het is ongelofelijk wat voor figuren er af en toe rondlopen en in constructies klimmen, hoe goed je het ook wilt afschermen.

Comment

• vraag is natuurlijk of de persoon die de flames bediende dit niet door had, of die kerel gewoon zo rap mogelijk van zijn materiaal weg wou. In beide gevallen niet 100% correct als je het mij vraagt. Maar uiteraard ligt de fout volledig bij de idioot die in de toren klom

Comment

• Theoretisch gezien moet diegene die het geheel bedient altijd zicht hebben op de apparaten zodat hij kan zien of er niemand in de weg staat. Probleem bij deze feesten is dat de spectaculaire eindshows tegen de nacht aan plaatsvinden en je dus in praktijk geen hand voor ogen ziet. Dit apparaat stond buiten bereik van publiek, maarja, als er zo'n idioot in die toren klimt (terwijl hij gewoon kan zien dat er een vuurspuwend apparaat op staat), dan verdien je als zo'n torenklimmer zijnde een darwin award. ;) Operator in kwestie heeft naar mijn idee correct gehandeld (als je niets kan zien en het is ook niet mogelijk dat er publiek in de buurt van zo'n ding staat).

Wel moet het een wat primitievere versie van een vlammenwerper geweest zijn, want de exemplaren van MagicFX die wij verkopen hebben ingebouwde infraroodsensoren. Dus die hadden het op moeten merken.

Comment

Working...
                                X