Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik vond deze site toch wel even het posten waard ;)

KLIK

Comment

• zo is het allemaal begonnen ...?

Comment

• Ja,

Zelfs nog een 06 nummer :D

Hier kun je heel mooi de ontwikkeling van Bax zien (en van iedere andere willekeurige site).
        Last edited by rick1993; Saturday-04-09-2010, 14:27.

Comment

• ik snap het niet...

Comment

• wat snap je niet?
            Dat is gewoon een site met archief van websites.
            Bax is ook ooit klein begonnen en langzaam maar zeker gaan uitbreiden tot wat het nu is.
            Op die site kun je zien hoe de site er bijvoorbeeld 2 jaar geleden uitzag.

Comment

• www.bax-light-sound.nl was volgens mij het adres van de drive-in discotheek.

Comment

• Zou inderdaad goed kunnen kloppen ja, maar die is inmiddels ook al geredirect naar de webshop. ;)

Bax is ook oorspronkelijk als drive-in begonnen, ging toen verhuur er bij doen en tenslotte een beetje verkoop omdat dat wel aansloeg bij de klanten. Echter werd de verkoop zo'n succes dat dit meer tijd in beslag ging nemen en uiteindelijk is dit uitgegroeid tot Bax Light & Sound op het bekende zolderkamertje boven de parketzaak in hartje Goes. ;)

Uiteindelijk werd dit veel te klein en zitten we nu op de Albert Plesmanweg, al begint dat door het enorme succes ook al een beetje uit zijn voegen te barsten. :D

Comment

• In een lollige bui vanmiddag het volgende reclamespotje bedacht

HEBT U NOG GELD DAT U NIET MEER NODIG HEBT? Dan is dit uw kans om het geld te veranderen in gear, met Bax-shop. Bel nu, of ga naar Bax-shop.nl en we sturen u ons gratis online bestelformulier. Vul het formulier met uw adresgegevens en druk op verzenden. We zullen dan de order verwerken, en nog op dezelfde dag uw producten sturen.

"Bax-shop stuurde me 450 kabels, dat was echt fantastisch".

Verander uw ongewenste geld, dus in gear. Bel nu, 0113 212703 of ga naar Bax-shop.nl

---

Dit gaat trouwens niet de nieuwe reclame worden ;)

Comment

• Was het niet iets met goud verwisselen?

Comment

• Komt me erg bekend voor.

http://postalgold.nl

Comment

• tja ... naar aanleiding van het "Rick gepromoveerd topic."

Zo weet ik er ook nog wel 1:

Comment

• lol het staat bij microfoons!!

Comment

• En zo heb je ook nog onze eigen AsBaxen, de prullenBax, Bax-stroop.nl, enz... ;)

Comment

• B*****Bax

Nee, ik zal deze opmerking maar niet maken, levert me misschien wel een (gratis) forumban op..

EDIT: oeps, sorry Rick..
                              Last edited by rick1993; Sunday-26-09-2010, 14:13.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                                En zo heb je ook nog onze eigen AsBaxen, de prullenBax, Bax-stroop.nl, enz... ;)
                                Die had ik nog niet verzonnen ;)
                                Maar wel leuk gevonden :cool:

Comment

Working...
                                X