Announcement
Collapse
No announcement yet.
Grappige filmpjes / foto's/ geluiden
Collapse
X
-
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
effe bij mekaar gezetLast edited by dreezer; Friday-28-01-2011, 16:19.
Comment
-
@dreezer, probeer je linkjes een beetje te bundelen. Ik begrijp dat er veel leuke dingen te vinden zijn op sites als Youtube, maar verzamel dan de linkjes in een bestandje ofzo en post die dan aan het einde van de dag. ;) Dan houden we hier ook een beetje overzicht.
Comment
-
Deze (als grap begonnen) track begint hier in de regio ineens te boosten. Echt geweldig, want zowel liefhebbers als haters vinden het een KUTPLAAT! Luister maar en je weet waarom... Met de carnaval gaat ie zeker geregeld in de mix! Dj REsound - De Kutplaat
Het is gewoon een onzin project trouwens, dus gewoon voor iedereen te downloaden, want onzin moet onzin blijven!
Comment
-
Originally posted by DjREsound View PostDeze (als grap begonnen) track begint hier in de regio ineens te boosten. Echt geweldig, want zowel liefhebbers als haters vinden het een KUTPLAAT! Luister maar en je weet waarom... Met de carnaval gaat ie zeker geregeld in de mix! Dj REsound - De Kutplaat
Het is gewoon een onzin project trouwens, dus gewoon voor iedereen te downloaden, want onzin moet onzin blijven!
Wel leuk gedaan, maar geen carnavals-hit. Misschien wel carnavalshit. (woordspeling)
Comment
-
Ja inderdaad, ik ben het er ongeveer 100% mee eens dat het shit is, maar het is ook onzin uit 2005! Dus dat wil ik graag onzin uit 2005 laten... Vandaar dat ie in dit topic staat. (En toch doet de shit het hier goed!)
Noem eens een goed geproducede carnavalstrack? Die zijn er niet veel.
Comment
-
Originally posted by DjREsound View PostJa inderdaad, ik ben het er ongeveer 100% mee eens dat het shit is, maar het is ook onzin uit 2005! Dus dat wil ik graag onzin uit 2005 laten... Vandaar dat ie in dit topic staat. (En toch doet de shit het hier goed!)
Noem eens een goed geproducede carnavalstrack? Die zijn er niet veel.
Comment
-
Oke hier komt ie dan het recept voor een carnavals hit:
Men neemt een bekend deuntje en gooit hier een vleugje fanfare melodieën doorheen.
Verkracht het nummer zoveel zodat er een hoempapa muziek ontstaat. Drink nu een krat bier leeg en bedenk een tekst. Dan neem je de tekst op en bakt hem ongeveer 5 minuten in je cd brander. Voila je carnavals hit is klaar.
Eet smakelijk!
Comment
-
Originally posted by Jelle Classens View PostOke hier komt ie dan het recept voor een carnavals hit:
Men neemt een bekend deuntje en gooit hier een vleugje fanfare melodieën doorheen.
Verkracht het nummer zoveel zodat er een hoempapa muziek ontstaat. Drink nu een krat bier leeg en bedenk een tekst. Dan neem je de tekst op en bakt hem ongeveer 5 minuten in je cd brander. Voila je carnavals hit is klaar.
Eet smakelijk!
Comment
Comment