Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• The Randy Pausch Memorial Bridge features more than 7,000 programmable (and environmentally friendly) LED lights. The light show was created by Christopher P...

schoon gemaakt :p

Comment

• het ziet er wel nep uit maar die wolken bewegen wel duss ik weet het nie......

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

yamaha O1V and the paper dancers at the national folk festival

effe bij mekaar gezet
        Last edited by dreezer; Friday-28-01-2011, 16:19.

Comment

• @dreezer, probeer je linkjes een beetje te bundelen. Ik begrijp dat er veel leuke dingen te vinden zijn op sites als Youtube, maar verzamel dan de linkjes in een bestandje ofzo en post die dan aan het einde van de dag. ;) Dan houden we hier ook een beetje overzicht.

Comment

• Deze (als grap begonnen) track begint hier in de regio ineens te boosten. Echt geweldig, want zowel liefhebbers als haters vinden het een KUTPLAAT! Luister maar en je weet waarom... Met de carnaval gaat ie zeker geregeld in de mix! Dj REsound - De Kutplaat

Het is gewoon een onzin project trouwens, dus gewoon voor iedereen te downloaden, want onzin moet onzin blijven!

Comment

• wat een KUTPLAAT !!! :) hehe :)

Comment

• Ik moest wel lachen. :mrgreen:

Comment

• xD is wel lekker serieus genomen, dat kutplaat gedeelte:D

Comment

• Originally posted by DjREsound View Post
                    Deze (als grap begonnen) track begint hier in de regio ineens te boosten. Echt geweldig, want zowel liefhebbers als haters vinden het een KUTPLAAT! Luister maar en je weet waarom... Met de carnaval gaat ie zeker geregeld in de mix! Dj REsound - De Kutplaat

Het is gewoon een onzin project trouwens, dus gewoon voor iedereen te downloaden, want onzin moet onzin blijven!
                    Carnavals hit? :D Ik hoor alleen maar KUTPLAAT wet wat ander geschreeuwen een slappe beat er onder.

Wel leuk gedaan, maar geen carnavals-hit. Misschien wel carnavalshit. (woordspeling)

Comment

• Die beide liggen niet zo heel ver uit elkaar, dat scheelt;)

Comment

• Ja inderdaad, ik ben het er ongeveer 100% mee eens dat het shit is, maar het is ook onzin uit 2005! Dus dat wil ik graag onzin uit 2005 laten... Vandaar dat ie in dit topic staat. (En toch doet de shit het hier goed!)

Noem eens een goed geproducede carnavalstrack? Die zijn er niet veel.

Comment

• Originally posted by DjREsound View Post
                          Ja inderdaad, ik ben het er ongeveer 100% mee eens dat het shit is, maar het is ook onzin uit 2005! Dus dat wil ik graag onzin uit 2005 laten... Vandaar dat ie in dit topic staat. (En toch doet de shit het hier goed!)

Noem eens een goed geproducede carnavalstrack? Die zijn er niet veel.
                          Een carnavals plaat heeft bijna altijd iets vernieuwens. Een maf dansje, een actuele tekst of een BN'er die het zingt. Neem nou geen voorbeeld aan de 'carnavals kraker' van Atje, want dan komt het sowieso niet meer goed. De tekst moet makkelijk zijn, zodat je hem na 20 pilsjes nog mee kan zingen ;)

Comment

• Oke hier komt ie dan het recept voor een carnavals hit:

Men neemt een bekend deuntje en gooit hier een vleugje fanfare melodieën doorheen.
                            Verkracht het nummer zoveel zodat er een hoempapa muziek ontstaat. Drink nu een krat bier leeg en bedenk een tekst. Dan neem je de tekst op en bakt hem ongeveer 5 minuten in je cd brander. Voila je carnavals hit is klaar.
                            Eet smakelijk!

Comment

• Originally posted by Jelle Classens View Post
                              Oke hier komt ie dan het recept voor een carnavals hit:

Men neemt een bekend deuntje en gooit hier een vleugje fanfare melodieën doorheen.
                              Verkracht het nummer zoveel zodat er een hoempapa muziek ontstaat. Drink nu een krat bier leeg en bedenk een tekst. Dan neem je de tekst op en bakt hem ongeveer 5 minuten in je cd brander. Voila je carnavals hit is klaar.
                              Eet smakelijk!
                              Nom-nom-nom

Comment

• dos ... cervezas por favor!

Comment

Working...
                                X