Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
1) 1) grap die zo leuk is dat men zich op de dijen kletst van het lachen; goede grap 2) boek, film of toneelstuk die veel goede grappen bevat; boek, f...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Mm, waar mensen pijn leiden of er een vreselijk ongeluk gebeurt vindt ik niet bepaald ''grappig''
Zoals Rick ook al aangaf waar ik en ik denk meerdere mensen mee eens zijn dat dit topic eigenlijk meer voor geluid/licht/dj/studio is. Je gaat toch ook niet een ongeluk met een fiets posten op een auto forum? :)
I don't know if there is any way to describe this video.----------I didn't make this video it's just something I found on the internet a long time ago. I ha...
Comment