Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nou weetje wat het is, als je goed kijk zie je dat geen een instrument aangesloten is met kabels of wat dan ook. Wat wel grappig is maar wat ik niet snap is dat er ipads op de dj liggen bij dat ene filmpje van het eurosongfestival!

Comment

• Dat zijn volgens mij ipads die op de cd spelers liggen

Comment

• Bij het magazijn van American DJ heeft een vogeltje er voor gekozen om zijn nestje te bouwen in een afgedankte parcan... dus, als je deuken in je parren hebt, hang ze op in je tuin.

Wel de lamp er uit halen en de spanning er af... anders vliegt de boel in de hens denk ik. :mrgreen:

Comment

• Ik kom vaak Parcans tegen als plantenbak die aan een muur / wand hangt. Ziet er ook erg grappig en leuk uit !

Comment

• Ons val zo iets op, maar het gewone publiek denk gewoon dat daar en dj staat en daar gaat het om.

Nu we het toch over songfestival hebben. Vondt het weer een leuk showtje. Eindelijk eens een echt goede en mooie combinatie tussen licht en video. Wel veel, maar niet zon overkill als de vorige keren.

Comment

• Originally posted by SLGV View Post
              Wel veel, maar niet zon overkill als de vorige keren.
              Kan aan mij liggen maar ik vond het podium veeeeeeeel te groot. Kijk je hoeft het niet zo te hebben dat je alles bij elkaar in de nek staat te hijgen maar als je nu belgie zag of die ene met die knot haar op haar hoofd met haar ballet dan kwam dat wel heel erg raar over.

Ik vond het podium dus veel te groot en gewoon niet overkomen. Zo graat moet je op voetballen niet optreden :p

Ik heb dan weer wel wat lol gehad gisteren. Onze wall of fame ( 1 van de ) is bijna helemaal vol. Nog een paar bestellingen binnen krijgen die nu al weer even in back order staan en dan denk ik dat we er wel komen.

Last edited by ronennieshow; Sunday-27-05-2012, 16:53.

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
                Kan aan mij liggen maar ik vond het podium veeeeeeeel te groot. Kijk je hoeft het niet zo te hebben dat je alles bij elkaar in de nek staat te hijgen maar als je nu belgie zag of die ene met die knot haar op haar hoofd met haar ballet dan kwam dat wel heel erg raar over.

Ik vond het podium dus veel te groot en gewoon niet overkomen. Zo graat moet je op voetballen niet optreden :p

Ik heb dan weer wel wat lol gehad gisteren. Onze wall of fame ( 1 van de ) is bijna helemaal vol. Nog een paar bestellingen binnen krijgen die nu al weer even in back order staan en dan denk ik dat we er wel komen.

Ik dacht al, hoe komt Bax aan die miljoenen omzet?

Comment

• Je kunt de stickers en pennen ook bestellen, beide 10 cent. Leuk om je bestelling over de 50 te krijgen (:
                  Vanwege ongekende populariteit worden de welbekende Bax-shop.nl stickers nu ook los als product verkocht. Plakken maar! Ook ideaal om een bestelling van € 49,95 net over de € 50,- te krijgen voor gratis verzending!

Pennen zijn uitverkocht en komen er binnenkort weer in.

Comment

• Ik vind dat echt grote onzin. Waarom zou je dat spul gaan bestellen?! Beetje betalen voor hun reclame, nop. Dan koop ik liever wat duurders, zodat ik alsnog aan die 50 euro kom. Want die stickers gooi ik meteen weg en die pennen breken altijd bij mij of komen stuk aan..

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                      Ik vind dat echt grote onzin. Waarom zou je dat spul gaan bestellen?! Beetje betalen voor hun reclame, nop. Dan koop ik liever wat duurders, zodat ik alsnog aan die 50 euro kom. Want die stickers gooi ik meteen weg en die pennen breken altijd bij mij of komen stuk aan..
                      Dus jij hebt ook geen trui/vest/schoen waar nike/adidas/bjorn bjorg /etc op staat? zelfde idee.. maar dan duurder

Comment

• Dat heb ik inderdaad wel, maar dit vind ik echt een ander geval. En aangezien er tot nu toe maar 9 bestellingen zijn die perfect zijn gegaan (van de 60 denk ik zo inmiddels) denk ik hier ook zo over.

Comment

• Ik vind het wel leuk. Iedere keer als ik weer een doos open trek weer even de sticker bij de verzameling plakken.

Wij hebben ondertussen ookal wel een behoorlijk aantal bestellingen gedaan en ik moet zeggen in de meeste gevallen gaat alles gewoon goed. Als het dan een keer fout gaat word het ook in no time goed en netjes opgelost.

Comment

• Ik heb één keer een probleem gehad met een bestelling. En dat was dat ik 2 speakon pluggen had besteld en ik er een kreeg. Even bellen, de volgende dag kreeg ik weer een nieuwe!

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                              Ik vind dat echt grote onzin. Waarom zou je dat spul gaan bestellen?! Beetje betalen voor hun reclame, nop. Dan koop ik liever wat duurders, zodat ik alsnog aan die 50 euro kom. Want die stickers gooi ik meteen weg en die pennen breken altijd bij mij of komen stuk aan..
                              Er is eenmaal vraag naar vanuit klanten. Wie zijn wij om dan niet aan die vraag te voldoen?

Daarnaast, als er problemen zijn bij je bestelling of er is zichtbaar onzorgvuldig mee omgegaan vanuit PostNL kun je dat gewoon bij ons melden. Als wij niet weten dat er iets mis gaat (of meerdere malen zelfs) kunnen we er ook niets aan doen. Zo simpel is dat. ;)

Comment

• Vind het altijd wel een leuk extraatje van bax :)
                                Op mijn fiets zitten nu 4 bax stickers, en eentje in mijn kamer. 5 stickers van 9 bestellingen ofzo. bij elkaar ook maar 3 pennen gehad.
                                Last edited by DJ Lars; Friday-01-06-2012, 22:59.

Comment

Working...
                                X