Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voor een klein beetje meerpijs heb je wielen met remmen, en is tippen niet nodig;-)!

Comment

• Dan nog, Nu zie ik het ook.
      Achjaa zo kan het ook. Ik heb het wel eens erger gezien !

Comment

• Ik vertrouw geen wielen met remmen... Tippen gaat gemakkelijk, is sneller dan een rem opzetten en heeft zich jarenlang bewezen.

Comment

• Hebben wij gisteren ook zo gedaan. Is wat meer te vertrouwen dan alles op remmen en zo past er ook nog meer in de vrachtwagen.

Comment

• Wij hebben elk jaar met de kermis een kruiwagen race in het drop die wij als ron en nie show mede organiseren.

Regels zijn vrij simpel.

1 ding wat onder de noemer kruiwagen kan vallen ( zijn vrij ruim denkend maar moet wel ergens een kern van waarheid in zitten )

2 je bent met 2 personen.

Succes

We hebben dan 2x kans op een 1ste 2de of 3de plaats.
            Zo kan je het snelst / best zijn met het parcour en de spelletjes
            Of je hebt het meest originele voorkomen.

Maar er zijn er altijd die het onderwerp hard en snel met elkaar linken en dan krijg je best leuke dingen

Gebruikte matriaal.
            1x sound project sp4 diamond ( 2x sub 2x top )
            2x arregraat honda
            1x antari z1500 mk2
            1x geni fl1800 strobo
            1x een mixer en een mp3 speler

Comment

• In de categorie "Wat als...?": Wat als de kop van je trusshamer er steeds afvliegt...?

Comment

• Zizo, alle XTA processors voorzien van laatste software en wat kleine tweaks in de crossoverinstellingen :)

Comment

• Na 'Beats by Dr. Dre' nu ook Beats by Bob (de Bouwer);

Comment

• iets gelijkaardigs zijn we al eens tegengekomen :)

www.sgaentertainment.com Portable Rig Cuts down on setup time and breakdown. Fabricated after many nights of not sleeping thinking about how to make it.

Comment

• Zoveel tijd bespaart hij niet geloof ik... daarnaast ook een beetje gammel, haha. ;)

Wel een leuk concept, dat wel.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                        Zoveel tijd bespaart hij niet geloof ik...
                        zeker niet op zijn tempo

Comment

• Svoboda's blijven gewoon een van de vetste lampen die ooit gemaakt zijn :D

Comment

• Onder de categorie idioot:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Ff mn speakers vliegen in mijn platgelegde laddertruss

En dan ook de speakers vastgemaakt door wat dunne ijzerdraad erom heen te doen
                            Last edited by DynaSpan; Friday-10-08-2012, 15:58.

Comment

• Hoe dom kan je zijn ( iemand die zo'n dingen doet mag je volgens mij wel een beetje dom noemen)? Die truss buigt ook al gevaarlijk door. Ik hoop echt dat na het maken van het filmpje het boeltje in elkaar gezakt is op zijn kamer. Sommige mensen moeten echt eerst eens tegen de lamp lopen eer ze geleerd zijn.

Comment

• Hehe, eens iemand die duidelijk maakt dat het "kan het niet goedkoper" gedrag nergens op slaat:

Comment

Working...
                                X