Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Comment

• Iedereen die onze radio-reclame kent, zal ook wel de persiflage van Gerard Ekdom herkennen...

En ik moet zeggen, ik vind hem geniaal verzonnen. ;)

Gerard Ekdom reclame: www.kak-shop.nl

Comment

• Die vind ik nu eens echt echt leuk!

Comment

• sennheiser

Ik ben een zanger en ik ga mijn draadloze pgx systeem met een pg58 kop upgraden naar een sennheiser 500-935 g3 systeem heeft een van jullie ervaring met dit systeem? Goed of Slecht maakt niet uit.

Comment

• Euhm, daar is dit niet echt het juiste topic voor... ;)

Open daar even een topic voor in de sectie 'Geluid & PA' en dan is er vast wel iemand die jou wil voorzien van een passend antwoord.

Comment

• 1 ding is zeker.

Als gerard egdom er een ''nieuwe'' reclame overmaakt is het in ieder geval bij 1 iemand blijven hangen.

Misschien een keer langs gaan met een grote doos. Kan hij weer wat lucht gitaren weg geven voor alles wat er fout gaat in zijn show.

Comment

• En grote dozen met veel lucht(kussens) hebben ze zat bij Bax :D

Comment

• Ik maak hieruit op dat jij dus ook geregeld wat bij bax besteld.

Als ik alle luchtkussens en overige loze ruimte die ik al onze kant op gestuurd heb gekregen als opslag plaats terug zou krijgen dan hoef ik me halletje niet meer uit te breiden. Kan ik er genoeg lucht gitaren voor gerard in opslaan om hem er de komende 3 jaar mee van lucht gitaren te voorzien.

Maar goed maakt mij niet uit. Ik betaal er niets extra voor. De prijzen zijn goed en 9 van de 10 x ( als tnt het niet verkloot ) is het er ook nog eens in no time.

Doos stook ik wel op. Lucht stapel ik wel in een hoek bij de rest op.

Comment

• Alvast even een leuke sneak-peak posten van hetgene waar ik mee bezig ben

:)

Comment

• AH je ladder trussjes... Het effect lijkt me echt vet!

Comment

• Teveel plexiglas op de bühne leidt tot hilarische taferelen...
                        Drummers, wees ons maar dankbaar. :mrgreen:

Comment

• Laatst in Brussel een geweldige uitvinding gespot, wat nou truss sjouwen als je het ook kunt rollen:

Meanwhile at the eurovision song contest;
                          niet één beamer, niet twee beamers, nee 28:

En niet één GrandMA, ik wil er 5:cool:. Straks gaan er 4 stuk :

Comment

• Nee, 28 beamers van 120000€ per stuk, waarvan 14 als backup. Gloednieuw. En ook nog eens een aantal andere beamers.
                            Ze hadden 12 gmas liggenwaarvan 6 als backup ;)
                            En 200 sharpy beams, en de rest alphaspots. Alle koppen clay packy.
                            En het enige niet automatische front zijn 6 volgspots. Wel hebben ze een blacktrax systeem draaien... Verder nog een aantal led strobes van 5000€ p/s... Alsof het niets kost...

Comment

• En truss met wieltjes is er nog wel meer, oa Prolyte B100 wat je hier in NL dan nog wel eens tegenkomt :)

Comment

• Inderdaad Boyd, alsof het niks kost...
                                @malcom; Oké, ik had het nog nooit gezien truss met wieltjes, daarom vond ik het wel grappig ;)

Comment

Working...
                                X