![](http://media-cache-is0.pinimg.com/550x/9a/76/6a/9a766a8d07a1cab065ac67555e20c0e7.jpg)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Grappige filmpjes / foto's/ geluiden
Collapse
X
-
Iedereen die onze radio-reclame kent, zal ook wel de persiflage van Gerard Ekdom herkennen...
En ik moet zeggen, ik vind hem geniaal verzonnen. ;)
Gerard Ekdom reclame: www.kak-shop.nl
Comment
-
Ik maak hieruit op dat jij dus ook geregeld wat bij bax besteld.
Als ik alle luchtkussens en overige loze ruimte die ik al onze kant op gestuurd heb gekregen als opslag plaats terug zou krijgen dan hoef ik me halletje niet meer uit te breiden. Kan ik er genoeg lucht gitaren voor gerard in opslaan om hem er de komende 3 jaar mee van lucht gitaren te voorzien.
Maar goed maakt mij niet uit. Ik betaal er niets extra voor. De prijzen zijn goed en 9 van de 10 x ( als tnt het niet verkloot ) is het er ook nog eens in no time.
Doos stook ik wel op. Lucht stapel ik wel in een hoek bij de rest op.
Comment
-
Laatst in Brussel een geweldige uitvinding gespot, wat nou truss sjouwen als je het ook kunt rollen:
Meanwhile at the eurovision song contest;
niet één beamer, niet twee beamers, nee 28:
En niet één GrandMA, ik wil er 5:cool:. Straks gaan er 4 stuk:
Comment
-
Nee, 28 beamers van 120000€ per stuk, waarvan 14 als backup. Gloednieuw. En ook nog eens een aantal andere beamers.
Ze hadden 12 gmas liggenwaarvan 6 als backup ;)
En 200 sharpy beams, en de rest alphaspots. Alle koppen clay packy.
En het enige niet automatische front zijn 6 volgspots. Wel hebben ze een blacktrax systeem draaien... Verder nog een aantal led strobes van 5000€ p/s... Alsof het niets kost...
Comment
Comment