Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grappige filmpjes / foto's/ geluiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede opmerking Patrick, die ga ik meteen even bestellen! Stel je voor dat iemand één van mijn professionele lichteffecten op zijn hoofd krijgt! Dat kost toch al gauw een pleister!

@ Robert: JOUW DJ set? Dat is mijn lichtshow!

Comment

• Het ergste is dat alle Robert en LaRoche op 1 en 2 meter afstand zitten respectievelijk ¬¬. Ohja! Robert, gefeliciteerd met je nieuwe vriendin!

Comment

• Originally posted by LaRoche View Post
        Ziet er goed uit hoor Rick! Wel je handjes boven je hoofd gehouden?
        Hoe bedoel je? ;)

Comment

• Nee dus? :p

Comment

• Originally posted by LaRoche View Post
            Ziet er goed uit hoor Rick! Wel je handjes boven je hoofd gehouden?

Ik heb inmiddels mijn drive-in show uitgebreid, waardoor ik nu echt een dikke lichtshow heb! Hiervan heb ik even een mooie foto in actie gemaakt inclusief mijn geluidset, voor de liefhebbers hier te vinden. Op- en aanmerkingen op de presentatie van de show mag altijd!
            Die CD speler van jou? Is dat zo'n alles in 1 ding? Mixer, CD speler en zo te zien ook speakers in elkaar? Ik vermoed dat je er ook radio kunt mee ontvangen (en dan bedoel ik niet radio Moskou)..
            Hoe vervoer je de boel? Ge-flightcased in 'n grote bestelauto?
            En voor hoeveel man zet je deze set ongeveer weg?

Comment

• Meestal zet ik de set in tot een man of 2500, daarna moet ik toch wel wat geluid bijhuren, één van mijn partners heeft deze topset in de verhuur! Licht is nooit nodig bij te huren, dat haalt de 5000 mensen wel en verder ga ik niet. Ja klopt, mixer, CD speler met SD, USB en MIDI over USB functie, er zit zelfs een twee-in-één-jog-wheel op! Radio kun je niet ontvangen, en als je dat wilt ben je natuurlijk ook nogal een nep-DJ. Het vervoer is een verhaal apart, ik heb speciaal flightcases moeten laten maken, maar dat werd op een gegeven moment zo groot per flightcase dat ik elk van de drie flightcases op een vrachtauto heb laten monteren. Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!

@ Rick: wat denk je, zulke leuke meisjes boven je hoofd?

Comment

• Ik mag dan wel lang zijn, maar zó lang ben ik nou ook weer niet. :D

Comment

• Gister weer een wedstrijd gehad!

Het NK amateur filmerts doof maken .. We zijn helaas geëindigd op een 2e plek aangezien onze fotograaf na 20 minuten besloot dat het niet verstandig is om zolang voor een 2" tweeter die op vol vermogen tegen je oor staat te blazen te gaan staan.

De prijs, 2 kwartjes vijftig. :D

Comment

• De 56-jarige Sandra Burt, winkelbediende in een A&T levensmiddelenwinkel in Clackmannanshire in Schotland, keek vreemd op toen ze zingend de schappen aan het bijvullen was.

Sandra werd door een medewerker van de Schotse stichting BREIN (Performing Right Society) gewaarschuwd dat ze een bekeuring zou kunnen krijgen als ze niet zou stoppen met zingen. Mevrouw Burt zou namelijk niet in het bezit zijn van een vergunning om op te mogen treden.

Inmiddels is de organisatie teruggekomen van dit standpunt. Er is een bos bloemen gestuurd met daarbij een brief met verontschuldigingen.

Mevrouw Burt zegt een fan van de Rolling Stones te zijn en dat, ondanks de waarschuwing van de PRS, het onmogelijk voor haar is om niet te zingen tijdens haar werk. "Ze zouden een pleister op mijn mond moeten plakken om me te laten stoppen met zingen".

De winkeleigenaar waar mevrouw Burt werkt, werd eerder door de PRS gewaarschuwd dat er een vergunning moest zijn voor een radio waar de klanten van konden meegenieten. Toen de eigenaar besloot om de radio dan maar weg te doen, begon Sandra tijdens haar werkzaamheden te zingen.

"Ik ben toen maar gaan zingen tijdens het vullen van de schappen, want het was erg stil zo zonder radio. Toen ik hoorde van PRS dat ik vervolgd zou worden omdat ik geen vergunning om op te treden had, dacht ik dat het een grap was en begon te lachen. Toen vertelde men mij dat ik bekeurd zou kunnen worden voor duizenden ponden, maar ik kan niet stoppen met zingen".

In het briefje dat bij de grote bos bloemen zat, stond: 'Het spijt ons erg, we hebben een grote fout gemaakt. We hoorden dat u een mooie zangstem hebt en we wensen u veel geluk'.
                    Bron

Het moet toch niet veel gekker worden....

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                      Bron

Het moet toch niet veel gekker worden....
                      Laat ik nog even over één ding heel duidelijk zijn: Artiesten verdienen NIET aan de verkoop van muziek. De allergrootste knallers op Beatport halen nog altijd maar 5000 euro binnen tegenwoordig. Een artiest verdient zijn grootste aandeel aan merchandising en live play op de radio.

Daarnaast is tegenwoordig EDM producing simpelweg niet voldoende om van te leven, ik denk dat elke producer dit wel kan bevestigen (*marc aankijken doet*). Genoeg mensen die ook een baan of taak ernaast nemen. Armin van Buuren organiseert zijn eigen feesten, Arnej werkt gewoon als grafisch developer voor games naast zijn producties.

Comment

• En Tiësto vraagt vrolijk 15.000 euro voor een optreden! Een baan naast zijn producties lijkt me niet nodig!

Comment

• Ja, maar dan ga je ook echt ver, ver kijken. Tiësto, Ferry Corstne, Armin van Buuren, Above & Beyond zijn net die paar uitzonderingen. Maar de meeste zullen gewoon moeten doorwerken voor hun centjes.

Comment

• Volg de auto: http://www.youtube.com/watch?v=_GO-kEHnyqw
                            En vergeet vooraal niet je geluid aan te zetten :)

Comment

• Die is al zoo oud Dave :P

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
                                Volg de auto: http://www.youtube.com/watch?v=_GO-kEHnyqw
                                En vergeet vooraal niet je geluid aan te zetten :)
                                Zonder op de link te klikken weet ik al welke je bedoeld...

Schrik me dood :D

Comment

Working...
                                X