Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke mobiele telefoon heb jij!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke mobiele telefoon heb jij!?

Heej,
    De titel van het topic zegt het al, welke mobiele telefoon heb jij?
    Misschien ook leuk om er een fototje bij te doen :wink:
    Ik heb vandaag een nieuwe gehaald namelijk, de Sony Ericsson K800I.

*kwijl*

Ik heb maar een simpeltje, Nokia 6020
    Linkje

Misschien wilt jocha is een foto van zijn "mobiel" plaatsen, dat is echt geen mobiel meer :P

Trouwens, foto's mag je nie zo plaatsen, ff linkje van maken svp ;)

Comment

Toevallig van de week ook een nieuwe gehad van de baas, een Qtek 9100. Erg makkelijk aangezien mijn e-mail van onze klanten nu direct op mijn mobieltje binnen komt. Dus wanneer het spoed betreft kan ik direct reageren.

Comment

ik heb de motorola rzer v3...

Comment

die heb je nu ook in dolce & gabana edition, hoe verzinnen ze het :lol:

Comment

Gebruik nu enige tijd de Samsung E730:

Maar het is de bedoeling dat hier weer wat nieuws voor terug komt.

Comment

Nokia 5140i op kosten van de baas.
              Hebben allemaal onlang onze 5100 moeten inleveren en deze in de plaats gekregen. Ben er niet echt kwaad om :wink:

Comment

Originally posted by Pyro
                Nokia 5140i op kosten van de baas.
                Hebben allemaal onlang onze 5100 moeten inleveren en deze in de plaats gekregen. Ben er niet echt kwaad om :wink:
                idemc voor mij...
                ben er wel tevreden over
                heeft kompas en db meter (als ik ergens ga draaien is dit wel handig)
                fotocamera

genoeg...

gr.

Comment

Dj Sandro

Ik heb een motorola v980 met 2 cameras maarja die Sony Ericson is wel de gsm die ik wil hebben http://www.handynow.de/handy-zubehoe...orola-V980.jpg

Comment

Heeft overigens iemand enig idee of ik met een bluetooth telefoon contact kan maken met meerder bluetooth apparaten?? Bijvoorbeeld mijn carkit en mijn gps ontvanger?

Comment

Originally posted by jochanan
                      Heeft overigens iemand enig idee of ik met een bluetooth telefoon contact kan maken met meerder bluetooth apparaten?? Bijvoorbeeld mijn carkit en mijn gps ontvanger?
                      Dat is mogelijk. Mijn collega heeft een N70 en die maakt via bluetooth contact met de GPS ontvanger zodat TomTom gebruikt kan worden :wink:.

Comment

Sony Ericson W810i Walkman telefoonding :wink:

Comment

Kheb ook een paar weken geleden de Sony Ericsson k800i gekocht.
                          Lekker toestel. Foto's maken wanneer je maar wilt :lol: !

Comment

Originally posted by Steven
                            Kheb ook een paar weken geleden de Sony Ericsson k800i gekocht.
                            Lekker toestel. Foto's maken wanneer je maar wilt :lol: !

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...=pp1&pid=10407
                            Sony Ericsson K800i Rules!! :mrgreen:

Comment

Dat is mogelijk. Mijn collega heeft een N70 en die maakt via bluetooth contact met de GPS ontvanger zodat TomTom gebruikt kan worden
                              Ja maar dan heeft hij nog steeds maar een ontvanger, dat is zijn gps. Ik heb dus en een carkitt op bluetooth en waarschijnlijk ook de gps ontvanger.

Comment

Working...
                              X