Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke mobiele telefoon heb jij!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Even een kick voor dit topic :lol:

Heb al een tijdje een Motorola L6, was in de aanbieding bij de aldi voor 100 euro :P
    Wel jammer van de vga-camera (wazige filmpjes :shock:), maar toch weer 'n voordeel is dat er geen bobbel in je broek zit omdat ie maar 10,9 mm dik is :D
    Verder ook mooi blauw backlight achter de toetsen en mini-usb-aansluiting, even Motorola Phone Tools gedownload en nu kan ik makkelijk muziek luisteren... wel jammer dat er maar zo'n 10 mb op kan :P
    Foto

Comment

Nou laat ik de mijne dan ook maar even showen..

Sony Ericson K610im

512MB geheugenkaart en oordopjes erbij, dus ook gelijk mn mp3-speler ;)
      't zijn trouwens in-ear oordopjes, aan te raden! Komt echt goed geluid uit!

Comment

'K heb een Samsung E370.
        Vrij onbekend type moet ik zeggen maar 't is wel een top ding!

Comment

Originally posted by Bastian
          Originally posted by Steven
          Kheb ook een paar weken geleden de Sony Ericsson k800i gekocht.
          Lekker toestel. Foto's maken wanneer je maar wilt :lol: !

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...=pp1&pid=10407
          Sony Ericsson K800i Rules!! :mrgreen:
          helemaal mee eens, prachtige foto's maakt dat ding!

Comment

Binnen enkele dagen verwacht ik dat mijn Nokia N80i thuis wordt bezorgt :D

Comment

hey
              het is mogelijk mijn broer heeft een HTC ( http://www.pocketinfo.nl/koopgids/po.../htc-tytn.html )
              en gebruik hierbij een gps adaptor (klein http://www.pocketinfo.nl/reviews/nav...tooth-gps.html check deze link deze heeft hij)
              en op zijn telefoon heeft hij tomtom dat gaat prima samen
              Groete
              Evert

Originally posted by jochanan
              Dat is mogelijk. Mijn collega heeft een N70 en die maakt via bluetooth contact met de GPS ontvanger zodat TomTom gebruikt kan worden
              Ja maar dan heeft hij nog steeds maar een ontvanger, dat is zijn gps. Ik heb dus en een carkitt op bluetooth en waarschijnlijk ook de gps ontvanger.
              ik heb trouwens een Samsung D-820
              http://www.samsung.com/nl/products/m...s/sgh_d820.asp klik de link

Comment

Kan je mij een prijsindicatie geven van die GPS muis zoals op de link?

Comment

ik heb een n70 met tomtom en een losse gps muis.... kostte me een jaar geleden ongeveer 70 eurie voor zo'n gps ding. en een groot geheugenkaartje was ook een paar eurie. de software kan goedkoop zijn, het ligt er maar net aan hoe handig jezelf bent in zulke dingen vinden ;)

Comment

ik heb een siemens c60, niet bepaald iets bijzonders ofzo

maar zodra het abbonnement van mijn vaders mobiel is afgelopen krijg ik zijn mobiel, dat is een nokia 6680

Latest mobile phone news. Covering the latest announcements, rumours from the UK and across the world

Dat is een vette mobiel met 2 camera's erop :D

Comment

Die twee camera's vind ik toch maar onzin hoor :D
                      Eerder een smoesje om de prijs nog wat omhoog te pushen :lol:

En ja, je kan elkaar zien als je belt zonder die telefoon achterstevoren te houden, maar verder lijkt het me niet echt nuttig..

Comment

is het volgens mij ook niet, maar wel handig als je jezelf wilt fotgraferen 8)

Maar het is een grote vooruitgang vergeleken met mijn mobiel nu.

Comment

Zo kan je 't ook zien :)
                          Tegenwoordig staat het er bij de advertenties al niet eens meer bij of je er mee kan bellen :lol:

Comment

haha, idd xD

Comment

Keb hier al ruim 2 jaar de Sony Ericsson K750i.

Binnenkort over op de K850i zodra ie uit komt.

Comment

Originally posted by Rick
                                Die twee camera's vind ik toch maar onzin hoor :D
                                Eerder een smoesje om de prijs nog wat omhoog te pushen :lol:

En ja, je kan elkaar zien als je belt zonder die telefoon achterstevoren te houden, maar verder lijkt het me niet echt nuttig..
                                ja, de k800i heeft ook 2 camera's maar gebruik er maar 1 van de 2
                                onzin dus!

Comment

Working...
                                X