Mocht je aan videogesprekken doen is t wel handig.. maaruh.. hoevaak gebruik je zoiets nou ? ;)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Welke mobiele telefoon heb jij!?
Collapse
X
-
2/3 van de functies gebruik je nooit, ik ken ook weinig mensen die lopen te mobiel internetten (ook niet gek als ik de tarieven pagina van mijn telefoonaanbieder bekijk) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is maar net wat wil je met je telly.
Een telefoon is voor mij wel meer dan 'bellen', een goede agenda is voor mij zeker een must, een camera (al heb ik er maar 1 nodig op de achterzijde) wordt zeker gebruikt, en GOED ontvangst voor bellen/smsen is zeker leuk vooral omdat de mijne 3G netwerken kan ontvangen heb je nou eenmaal iets beter ontvangst.
Ik ben wel benieuwd, wat voor 'eisen' stellen jullie aan een telefoon, en welke functies gebruik je wel met regelmaat.
Comment
-
Mijn eisen:
- Bellen / smsen met redelijk tot goede ontvangst
- Smsen moet in verhouding met bellen niet vreselijk duur zijn (2 smsjes = 1 minuut bellen kan ik mee leven ;) )
- Een Agenda kan ik inmiddels ook niet meer zonder
- Een goed werkende wekker is ook wel fijn :P
- Verder een muziek-speler (met in-ear oordopjes is gewoon pure luxe :) )
- Goede camera is wel een must tegenwoordig :P
- En ik mis een degelijke nachtfunctie / lampje, want ik kan praktisch geen fatsoenlijke 'donkere' foto's maken...
Al is dit een voorbeeld van een foto die wel gelukt is :)
Comment
-
Eisen:
- Bellen
- SMS
Wat gebruik ik?
- Bellen
- SMS
- Soms een foto maken
- Soms een filmpje maken
- Leuke muziek uitwisselen (Blauwtand)
Wat zou er verder kunnen op m'n Motorola L6?
- Internet
- Agenda
- Wekker
- MMS
En dat was het zo'n beetje :D
Comment
-
Ik heb nu een tijdje de Qteck 9100, maar kom er langzamerhand wel achter dat al die extra`s als e-mailen, foto functie, internetten enz. weinig zin hebben. Ik heb liever een sterke telefoon die kan bellen en niet bij de eerste beste val kapot gaat. In een jaar tijd nu twee qtecks versleten en er zal zeker geen derde komen mocht de huidige kapot gaan.
Comment
-
Originally posted by Citybeatz2/3 van de functies gebruik je nooit, ik ken ook weinig mensen die lopen te mobiel internetten (ook niet gek als ik de tarieven pagina van mijn telefoonaanbieder bekijk) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is maar net wat wil je met je telly.
Een telefoon is voor mij wel meer dan 'bellen', een goede agenda is voor mij zeker een must, een camera (al heb ik er maar 1 nodig op de achterzijde) wordt zeker gebruikt, en GOED ontvangst voor bellen/smsen is zeker leuk vooral omdat de mijne 3G netwerken kan ontvangen heb je nou eenmaal iets beter ontvangst.
Ik ben wel benieuwd, wat voor 'eisen' stellen jullie aan een telefoon, en welke functies gebruik je wel met regelmaat.
daar heb ik dan ook goed gebruik van gemaakt hoor!!
verder vind ik mp3 speler, fotocamara met flits, goede wekker, bellen en smsen toch wel het belangrijkst.. ook een agenda is zeer handig.. en niet te vergeten mijn adresboek in mij telefoon:P
Comment
-
Eisen:
redelijk tot goede ontvangst om te bellen en te sms'en.
Tarieven niet ontiegelijk hoog
Af en toe een fototje/filmpje
Ik gebruik:
Al het bovenstaande maar ik wissel ook wel eens via bluetooth muziek uit en foto's
Af en toe eens op mobile msn op internet maar verder ook weinig. Volgende keer leg ik toch eigenlijk liever wat geld bij. Degelijkheid is ver te zoeken bij m'n samsung :shock:
Wat ik goed vind aan m'n mobiel: goede ontvangst en meerdere netwerken(!) Tele2 abbonement maakt gebruik van KPN, Telfort en nog een paar netwerken. Altijd goede ontvangst! (hoewel je dat niet hoort aan de geluidskwaleit tijdens het bellen :lol:)
[edit]Een goede accu met een lange levensduur en die niet snel leegraakt is ook wel erg handig moet ik zeggen :P[/edit]
Comment
-
Zo dat is de eerste negatieve reactie over die gsm :P
Hopen voor je dat als die gemaakt is of je een nieuwe hebt je er nog veel plezier van kan hebben!
Nog even voor gebruikers van die telefoon, na een tijdje kan je stickje vreemd gaan doen maar dit komt doordat er allemaal stof in zit als je dit wilt verhelpen kan je met een soort (rubber) dopje van een pen dat precies eromheen past het schoonmaken (moet alleen wel de goede zijn :oops: )
Comment
Comment