Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke mobiele telefoon heb jij!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De commercie vraagt nou eenmaal een bedrag wat mensen er voor over hebben.. blijkbaar hebben mensen het er voor over ;)

Net als met MSN, iedereen heeft het, dus stap jij in je eentje maar eens over naar iets minder commercieels, zonder alle onzin..

Comment

De Nokia N95 8GB zit standaard in mijn rechter broekzak..

Comment

Ik heb dezelfde als jij, maar is echt miskoop nr. 1 van 2008 voor mij....

Valt steeds uit, blijft steeds hangen, reset zichzelf vaak opnieuw etc...

Drama drama drama

Comment

Ik heb sinds de zomer een Nokia 3110 (En nee, niet die koelkast3310 :D)

Lekker simpel dingetje dat alles heeft wat ik nodig heb. ;)

Comment

Originally posted by Robert View Post
            Ik heb dezelfde als jij, maar is echt miskoop nr. 1 van 2008 voor mij....

Valt steeds uit, blijft steeds hangen, reset zichzelf vaak opnieuw etc...

Drama drama drama
            Bijna nooit last van, wel 100 x laten stuiteren enzo. Ja ok wel een xtje terug gestuurd, maarja hij bevalt goed. Ik maak alleen niet volledig gebruik van zijn potentie.
            Maarja ik kijk ook alweer naar een nieuwe eigenlijk. Ik wilde eigenlijk een iPhone zonder abbo, maar die shipment werd tegen gehouden bij de grens in de US. Dus als ik weer is geld heb TOEVALLIG ga ik is kijken naar iets ander leutigs.
            Anders kan ik altijd nog voor de Vertu gaan.. Deze heb je al vanaf €4340, koopje dus..

Comment

SE C905 Simpel en degelijk ;-)

Comment

Ik heb zo'n standaard oud nokia ding met een barst in het schermpje (h) Hij werkt... :P

Comment

samsung g600 black

Comment

Ik heb een nieuwe!

Een Nokia 5000 , de groene :P

Comment

ik heb een sony ericsson w350i:

Comment

Heb sinds afgelopen weekend een HTC Touch HD, kortom een pocket pc.
                        En ik moest gewoon wennen aan de hoeveelheid functie's nadat ik een Nokia 1600 was gewend als tijdelijke mobiel

Comment

Ik wil heel graag een Iphone, alleen loopt mijn abonnement over 1,5 jaar pas af :(

Heb toen een tijdje met een losse Iphone in mijn handjes gestaan in de winkel, maar los was hij €600,- en dat vond ik toch een beetje te overdreven voor een telefoon die ik over 1,5 maand toch alweer beu ben. Als er dus iemand nog een paar heeft liggen die van de vrachtwagen zijn gevallen dan mag hij mij PM'en ;)

Ik wil graag een witte, 16 GB, 3G ;)

Comment

Ik heb de iPhone nu sinds 3 weken ofzo.. (mijn abbo was afgelopen, dus toe aan een nieuwe phone)

En hij werkt uitstekend, wel gewoon lekker standaard zwart, 8GB
                            En ik denk niet dat ik hem binnen anderhalve maand zat ben ;) Je kan er echt ontzetten veel mee en hij ziet er nog cool uit ook..

Comment

Sony Ericsson C905 (H) met 8 gigabyte memory stick en onbeperkt internet :P

Comment

Heb inmiddels ook een Iphone, heb hem maar los gekocht :-D

Comment

Working...
                                X