Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke mobiele telefoon heb jij!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Klik :D

Maar, bevalt dat een beetje, een volledig touchscreen? Mij lijkt het redelijk irritant omdat je steeds met een pennetje moet werken (of je moet dunne vingers hebben :P )

Comment

Touchscreen software is echt gebaseerd op "normale" vingers hoor ;)

Comment

LG KE800 (Chocolate Platinum), oud ding, werkt kwalitatief uitermate teleurstellend, maarja hij werkt al een half jaar, en dat is voor mij toch wel een record!

Comment

ik heb de sony ericsson w350i.
          ik kan mijn telefoon wel op meerdere apperaten tegelijk gebruiken, alleen moet ik dan wel de stand "stroom besparen" uitzetten.

Comment

Hoop deze week de LG Arena te winnen ;)

Comment

De Samsung F480 Touchwiz op dit moment :)

Comment

Heb de nokia e65 waardeloos ding ben blij als ik weer een nieuwe mag kiezen!

Comment

Sinds kort mag ik mezelf de bezitter van een HTC P4350 noemen. Hartstikke makkelijk dingetje, met alles erop en eraan. En het belangrijkste: een goede agenda-functie en QWERTY-toetsenbord:D
                  Last edited by LaRoche; Saturday-25-04-2009, 20:20.

Comment

Volgens mij link je niet bepaald naar je HTC toestelletje ;)

Comment

Altijd handig, ben je net in je truss bezig, kom je kabel tekort! Even bellen met je hippe Mega Bar. :D

Comment

Hebben jullie de belfunctie op de ADJ Mega Bar Pro LED nog niet ontdekt dan? Of staat die niet bij de specificaties?

Sorry, beetje stom was het wel:D Maar ik beroep me op een verzachtende omstandigheid: het is weekend, het is zaterdag, ik was aan het werk en zat al een hele tijd te werken:) tevreden met mijn redenen? Link klopt nu wel;)

Back on-topic... Laten we mijn fouten even vergeten!

Comment

Heb me nokia uit t raam gegooit en heb nu de lg viewty erg relaxt ding tot nu toe.

Comment

haha tis je vergeven LaRoche ;)
                            Ik vind het ook een fijn toestel. Ben over het algemeen wel te spreken over HTC trouwens.

Comment

Ik heb sinds een half jaar een Experia X1 en wil niet meer zonder

Comment

Nokia 6110 Navigator :D Maar ik over op de IPhone 3G

Comment

Working...
                                X