Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke mobiele telefoon heb jij!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

LG Arena:D, probleem bij deze is hij is een beetje sloom en het beeld raak snel beschadigd..., gelukkig zit er een bescherm dingtje in het begin op:D. Dus als je deze telefoon hebt of wil kopen! koop voor de extra wat bescherm hoesjes voor je scherm!

Comment

Nokia N73 Music Edition, ik krijg als ik geslaagd ben voor mijn Examens, de Nokia N96

Comment

Nokia N96 sucks...:P moet je is kijken naar recenties! Mijn vader wou deze ook maar werd aangeraden om ook de LG arena te kopen??? maar moet je zkr is kijken naar de recenties naar deze telefoon!

Comment

HTC Touch White

Comment

bah lg demeeste mensen die ik ken raden dat af crasht constant en lijken verdomd goed op samsung allemaal. ook de winkel (phonehouse;belcompany; mobistar raden ze sterk af.

ik heb de nokia navigator bij de hand

Comment

Ik heb de Nokia N97 (gratis gehad van een van mijn klanten) is wel een leuk hebbedingetje.

Comment

Krijg vandaag de nieuwste Iphone binnen. Iphone 3G S 16 gb :)

Comment

Die Nokia N97 is echt een mooi ding hoor! Murat, heeft die klant van je nog meer van die leuke hebbedingetjes liggen(A) Ik zoek nog een nieuwe mobiel namelijk!

Comment

Hoi LaRoche , ik moet volgende week Donderdag weer naar hem toe , ik zal wel eens vragen voor je , mocht hij nog wat hebben stuur ik je een priveberichtje hier.

Comment

• Oke dank je Murat, ik ben nu in onderhandeling over een nieuwe HTC P4350, de oude heb ik namelijk gemolesteerd. Maar liever die N97 dan een P4350!

Comment

• Ik heb een Nokia 3600 Black.

maar ben opzoek naar een nieuwe.

Comment

Working...
                        X