Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goede host..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede host..

Weet iemand een redelijk geprijsde host waar ik mijn site op kan gaan zetten?

Goed en betaalbaar: Flex Webhosting.

Comment

Betrouwbaar, betaalbaar, snel en vrijwel geen downtime:

Comment

SUUUPERRRRRRRRRRR

Comment

En suppppeerrrr duur ;)

Comment

Kijk eens naar www.alphamegahosting.com

Comment

Originally posted by jochanan
              Hier heb ik ook ervaring mee.

Qua hosting niet de goedkoopste, maar de service is buitengewoon goed.

Comment

Vergeleken met Mediakings/PCxtreme/Van der Velde media suckt Alphamega bigtime!

Comment

Inderdaad, is niet de goedkoopste maar wel superbetrouwbaar en praktisch nooit uitval. Ondertussen is het wel de hoogste tijd om een dedicated server te krijgen om de snelheid erin te houden. Dus dat zal ook binnen nu en twee maanden gerealiseerd worden.

Comment

PcExtreme

Ik heb bij een maat een host gefixt van pc extreme voor 15 euro voor een heel jaar.. (en dan .com)
                    Hij is daar vaste klant en het bevalt hem heel goed.

Groetjes

Comment

Ben klant bij maatje van mij. 10-tje per jaar voor .nl adresje. host krijg ik gratis.

Comment

website.

uit eindelijk zijn we toch opzoek gegaan naar een webhosting. Alleen we komen er niet uit! Hebben jullie GOEDE maar ook GOEDKOPE webhosting? We hebben overal op google gezocht, maar de meeste moet je per maand betalen, en dat heb ik liever niet..

Ik hoor graag waar jullie je webhosting vandaan hebben.

Comment

Reseller Services, betaling per halfjaar.

Maar waarom niet gewoon een vast bedrag per maand laten afschrijven? Is nog geen 5 euro ofzo, dat heb je toch wel op je rekening staan?

Comment

Ik zit met een eigen serverdeel bij pcextreme.nl, zeer tevreden over. €15,- per maand voor VPS 256, aanrader.

Als je gewoon webhosting wil, is dat er ook hoor, in alle soorten en maten.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                              Reseller Services, betaling per halfjaar.

Maar waarom niet gewoon een vast bedrag per maand laten afschrijven? Is nog geen 5 euro ofzo, dat heb je toch wel op je rekening staan?
                              Heb je eventueel een website voor mij? Waar ik de prijzen ect kan vinden?

Comment

Working...
                              X