Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goede host..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Uiteraard.
    Bovenste link -> automatisering -> webhosting.

Rest wijst zichzelf wel denk ik.

Comment

prijzen zijn per maand.. maar de meeste hosts innen het per jaar (wel vooraf betalen natuurlijk), Er is geen host die elke maand een factuur voor 5 euro gaat sturen!

Zit zelf ook bij PCextreme, goede service, goede betrouwbaarheid. No nonsense host: geen dingen als site-builders, premade-fotoalbums, etc. Gewoon hosten.

Comment

@ Rick,

ik zie alleen betalen per maand, of ben ik gek?

Comment

Kosten zijn per maand, wordt per halfjaar factuurtje gestuurd.

Comment

Via iemand had ik deze website ontvangen; klik -> prijzen -> webhosting -> Power. Is dit een geschikte webhosting? Anders gaan we toch kijken naar iets per maand.

Comment

One.com is nog geen 40 euro per jaar, ga dit per maand tellen, 40:12=3,33 euro per maand.. 't is geen geld. Als je dat duur vind zul je niet ver komen;) deze is trouwens inclusief domeinnaam.

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
                't is geen geld. Als je dat duur vind zul je niet ver komen;)
                Mee eens, gelijk stoppen en je boeltje verkopen. Er zijn genoeg webhosters; één van de grootste is wel flexwebhosting waar wij ruim 600 euro per jaar naar toe storten. Prima helpdesk, geen problemen met offline tijden e.d.

Kleine hostingpakketjes vanaf 20 euro per jaar??? (excl BTW)

Comment

Kunnen we dit niet beter afsplitsen naar een ander topique?

Comment

En zo geschiedde... stof van oud topic afgeveegd, hier verder.

Comment

www.vevida.nl daar heb ik er 1.

en anders staan er nog genoeg op

Een compleet overzicht van hosting bedrijven en hosting providers in Nederland. Inclusief links en informatie over hosting en shared hosting.

Comment

Je mag ook wel op mijn server komen hoor, heb toch nog 900 GB over ;) Maar of je dan ook 24/7 online bent, neuj. Het is en blijft een devserver.

Comment

nogmaals: kosten zijn per maand (want dan lijkt het goedkoper), afrekenen is vaak per half jaar of jaar!

en je bent minimaal toch al snel een kleine 40 euro per jaar kwijt als je een betrouwbare host wil

Comment

Ik vind het niet erg, om bijv 144 euro per jaar af te staan, voor een goede webhosting, alleen als we bij sommige websites de ervaringen gaan bekijken, houdt het snel op. Bij de meeste allemaal negatief.. Daarom heb ik het hier gepost, om te kijken waar jullie de webhosting vandaan hebben, en of er geen problemen zijn..

Comment

Phosting

Comment

Zeker weten: www.antagonist.nl
                                Ben al meerdere jaren bij, nog nooit iets gemerkt van downtime. 3Gb opslag, 60Gb dataverkeer inclusief domeinnaam. Ideaal! :D

Comment

Working...
                                X