Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goede host..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, klopt.
    Mijndomein werkt top, alleen klantenservice kan op een betere manier. Ik doe liever een belletje en dat kan bij hun niet. Ik host daar op het moment 4 sites en nooit problemen gehad.

Comment

zelf zit ik bij one.com
      ben ik ook heel erg tevreden van, de online (skype/msn) helpdesk heeft me al eens goed geholpen toen bleek dat het netwerk op school mails binnenhalen via outlook onmogelijk maakte., voor de rest is mijn site nog niet of geweest denk ik zelfs, maar heb wel al een mail gehad dat het mogelijk was tussen bepaalde uren in een nacht wegens werken aan netwerk.
      Qua prijs zitten ze allemaal ongeveer gelijk.
      Voor 1 jaar, onbeperkt emailadressen, domeinnaam .be en 3 gig betaal je 27,... (eerste jaar wel oprichtingskosten)
      Last edited by pjadskop; Monday-30-01-2012, 12:21.

Comment

Originally posted by StijnS View Post
        Ik heb verschrikkelijk slechte ervaringen met one.com. Ik heb er nu een website lopen, en als ik via de FTP een nieuwe versie upload (gedaan met Dreamweaver en Filezilla), dan komt deze pas na een tiental minuten live... Da's erg vervelend als je wat kleine foutjes in een website wilt debuggen. Uiteraard moest ik van de helpdesk van One niet veel hulp verwachten...
        Hmm, Het uploaden is bij mij geen enkel probleem, kan nog aan jouw browser liggen, dat je je cache en tijdelijke bestanden eens moet legen;) qua helpdesk heb ik goede ervaringen. in de engelse wel betere moet ik zeggen.

Comment

@Stijn,

Dat vindt ik vreemd. Dat probleem ken ik namelijk niet, zowel via ftp upload als upload / aanpassingen in cms zijn altijd direct zichtbaar bij mij.

Comment

ik host nu al een paar jaar mijn websites bij meindomijn en nog nooit problemen mee gehad alleen vindt ik het jammer dat je ze alleen maar via email kan bereiken en niet kan bellen daarom duurt het soms even voordat je een antwoord op je vraag hebt

Comment

Kent een van jullie starthosting al?
              Ziet er volgens mij goed uit?

Ik zoek een host, met emails, en als het kan site builder of iets anders zolang ik maar niet via html codes etc moet werken. Starthosting ziet er aantrekkelijk uit. ik kom uit op 18 euro voor een jaar.

Website Basic
              € 0,99 p/mnd
              200 MB Webspace
              5 Mailboxen
              2 Gig. dataverkeer
              2 MySQL databases
              Last edited by DJ Lars; Friday-09-03-2012, 21:07.

Comment

pak gewoon ene goede hosting, voor het maken van een site ben je niet afhankelijk van je hoster... als sitebuilder kan je altijd nog Google Sites gebruiken.

Comment

Ik zeg zelf altijd, zoek een webhoster die goed aangeschreven staat. Lullig als je site zo nu en dan ineens offline gaat, want dat kan je echt klanten kosten. Vandaar dat ik ook een hoop geld neerleg voor yourhosting. Gewoon top service..

Comment

Starthosting heb ik niet zulke goede ervaringen mee, heeft redelijk wat downtime en klantenservice is een drama. Mijn advies als je niet al te veel wil betalen is domeinruimte.nl, ik heb hier nu 2 accounts lopen, en ben zeer tevreden. Om even een voorbeeld te geven, ik moest laatst een upgrade van mijn account hebben, zondagmiddag een mailtje gestuurd, en nog geen vijf minuten later reactie dat het geregeld was.

Ook wordt bij hen alle software op de server zoals php, phpmyadmin, mysql, e.d. automatisch geüpdatet, hier heb ik bij andere bedrijven nog wel eens problemen mee gehad. Ik moest toen een nieuwere versie hebben, en toen moest ik een heel nieuw hostingpakket nemen. Het kon dan wel gratis, maar ik moest zelf alles overzetten, en het duurde twee weken voordat dat geregeld was. Dit verhaal gaat op voor webreus.nl.

Comment

Originally posted by thomasdj View Post
                      Starthosting heb ik niet zulke goede ervaringen mee, heeft redelijk wat downtime en klantenservice is een drama. Mijn advies als je niet al te veel wil betalen is domeinruimte.nl, ik heb hier nu 2 accounts lopen, en ben zeer tevreden. Om even een voorbeeld te geven, ik moest laatst een upgrade van mijn account hebben, zondagmiddag een mailtje gestuurd, en nog geen vijf minuten later reactie dat het geregeld was.

Ook wordt bij hen alle software op de server zoals php, phpmyadmin, mysql, e.d. automatisch geüpdatet, hier heb ik bij andere bedrijven nog wel eens problemen mee gehad. Ik moest toen een nieuwere versie hebben, en toen moest ik een heel nieuw hostingpakket nemen. Het kon dan wel gratis, maar ik moest zelf alles overzetten, en het duurde twee weken voordat dat geregeld was. Dit verhaal gaat op voor webreus.nl.
                      Bedankt! domeinruimte.nl is volgens mij nog goedkoper ook!
                      Wat vinden jullie van het pakket Privé Hosting? Of anders Privé+ hosting?

Zou ik dan alles hebben wat ik wil?
                      En hoe kan ik dan een site thema bouwen of dergelijke?

Hier zijn alle pakketten te vinden, ik denk dat een van de privé pakketten goed is. domeinnaam kost 10 euro per jaar. Met privé+ kom ik dus op 23,- incl. BTW
                      Last edited by DJ Lars; Saturday-10-03-2012, 11:34.

Comment

Als je het goedkoop wilt, kijk dan zeker naar mijndomein.nl Werkt gewoon goed, alleen ze reageren wat sloom op je emails. Een aantal vrienden van me hebben die webhoster en zijn er gewoon te vrede over.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
                          Als je het goedkoop wilt, kijk dan zeker naar mijndomein.nl Werkt gewoon goed, alleen ze reageren wat sloom op je emails. Een aantal vrienden van me hebben die webhoster en zijn er gewoon te vrede over.
                          Maar waarom zou ik dan niet gaan voor domeinruimte.nl?
                          Ik weet nog niet zo goed voor welke ik moet gaan, maar als ik dan hoor van iemand dat hij/zij goedkoop een goed werkende site heeft lijkt mij dat een goede optie...

Comment

Jouw keuze. Maar ik heb zelf zoiets van, ik wil weten dat ik goed zit. Je website is toch een visitekaartje voor jouw show. Daar kunnen ze je boeken. Als ie er vaak uit ligt zullen klanten snel weg gaan en naar een andere opzoek gaan.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
                              Jouw keuze. Maar ik heb zelf zoiets van, ik wil weten dat ik goed zit. Je website is toch een visitekaartje voor jouw show. Daar kunnen ze je boeken. Als ie er vaak uit ligt zullen klanten snel weg gaan en naar een andere opzoek gaan.
                              Jup, daar heb je een punt. Maar, thomasdj verteld dat hij geen problemen of dergelijke heeft met domeinruimte.nl
                              En voor ons is het eigenlijk altijd al een vooruitgang, want de site die we nu hebben (www.driveinshowoffsound.tk) is ook niet handig. Deze is trouwens ook redelijk vaak offline. Er staat veel reclame op. En is ook niet te vinden via google, wat ik het grootste probleem vind. Dit omdat veel mensen niet een site intypen via de browserbalk maar via google.
                              Ik zal alleen goed moeten gaan kijken hoe ik een site ga bouwen via programma's of dergelijke.

Comment

@DJ Lars: Vind je het raar dat je site niet te vinden is in google als je hem compleet in Flash maakt?

Comment

Working...
                                X