Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goede host..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by StijnS View Post
    @DJ Lars: Vind je het raar dat je site niet te vinden is in google als je hem compleet in Flash maakt?
    haha dat weet ik, maar het komt mede door .tk

Weet iemand een goed (als het kan gratis) programma om een site te maken. Het liefst gebruiksvriendelijk en Nederlands. Net zo iets als de site builders van Weebly, Webs of Wix.

Comment

Vroeger werkte ik hier ook mee, NVU website bouwer is nederlands en gratis en is heel makkelijk om mee te werken.

Comment

Originally posted by netraam View Post
        Vroeger werkte ik hier ook mee, NVU website bouwer is nederlands en gratis en is heel makkelijk om mee te werken.
        Bedankt, staat hier ook reclame op? En krijg je dan gewoon een code die je ergens heen stuurt ofzo?

Ik ga het morgen even proberen, over een uurtje ga ik naar een feestje (:

Comment

Nee, je moet eerst een domein aanschaffen, als het goed is krijg je dan een inlog-naam en code, of die moet je van de site van je host halen. Deze kun je invoeren in NVU en vervolgens kun je een website gaan maken, als je klaar bent of je wilt het resultaat bekijken klik je op publiceren het programma load het zelf naar de server van je host up.

Er zit ook een prima help bij en volgens mij is er zelfs een boek over te krijgen.

Suc6

Comment

Originally posted by DJ Lars View Post
            Bedankt! domeinruimte.nl is volgens mij nog goedkoper ook!
            Wat vinden jullie van het pakket Privé Hosting? Of anders Privé+ hosting?

Zou ik dan alles hebben wat ik wil?
            En hoe kan ik dan een site thema bouwen of dergelijke?

Hier zijn alle pakketten te vinden, ik denk dat een van de privé pakketten goed is. domeinnaam kost 10 euro per jaar. Met privé+ kom ik dus op 23,- incl. BTW
            Wij hebben zelf twee privé+ pakketten, dit omdat wij met MySQL werken. Als je dat niet van plan bent zal een privé pakket prima voldoen, en daarbij is upgraden zeer gemakkelijk.

Deze hosting heeft geen webbuilder, maar je kunt overwegen om een CMS systeem zoals joomla, wordpress of Concrete5 (zoals wij gebruiken, kijk eens op kecomputerservice.nl, deze site draait op concrete5. Het thema is door ons gebouwd, echter er zijn ook een hoop gratis standaard thema's te krijgen.) Voor een CMS heb je echter wel MySQL nodig, dus een privé+ pakket.

Als je dat niet wilt kun je denken aan Iweb (indien je beschikking hebt over een mac) of anders iets als NVU.

Comment

Originally posted by DJ Lars View Post
              Bedankt, staat hier ook reclame op? En krijg je dan gewoon een code die je ergens heen stuurt ofzo?

Ik ga het morgen even proberen, over een uurtje ga ik naar een feestje (:

Gratis en goed dat gaat nooit samen, dat zou iedereen intussen al moeten weten ;)

Gratis is 9/10 met reclame die je uiteraard niet wil zien, je wil op je website toch geen reclame voor kledij denk ik toch, zelfs niet voor dj gerelateerde shops, niemand van je klanten zit te wachten op een website met reclame op.

Gratis is ook meestal heel traag en soms nu en dan niet bereikbaar en dat wil je toch ook niet, als het traag gaat dan zullen bezoekers niet lang op je site blijven en niet bereikbaar vul zelf maar in ........

Voor 20 euro per jaar heb je al een goede host die snel werkt, redelijk veel opslagruimte en een goede servive want ook dat is belangrijk, als mijn site door één of andere reden eruit ligt dan bel ik met mijn host en dat lossen ze meteen op, ook op zondag en s'avonds laat mag ik bellen en dat is al 2x gebeurt, 1x door een site die alle sites op dezelfde server plat legde en 1x door een hacker en beide keren heeft mijn host dat op zondag vlug opgelost.

Comment

Originally posted by StijnS View Post
                @DJ Lars: Vind je het raar dat je site niet te vinden is in google als je hem compleet in Flash maakt?
                Dat is natuurlijk pure onzin. Flash is ook opgebouwd uit een code en in die code staat de inhoud.

Comment

Originally posted by Mol View Post
                  Gratis en goed dat gaat nooit samen, dat zou iedereen intussen al moeten weten ;)

Gratis is 9/10 met reclame die je uiteraard niet wil zien, je wil op je website toch geen reclame voor kledij denk ik toch, zelfs niet voor dj gerelateerde shops, niemand van je klanten zit te wachten op een website met reclame op.

Gratis is ook meestal heel traag en soms nu en dan niet bereikbaar en dat wil je toch ook niet, als het traag gaat dan zullen bezoekers niet lang op je site blijven en niet bereikbaar vul zelf maar in ........

Voor 20 euro per jaar heb je al een goede host die snel werkt, redelijk veel opslagruimte en een goede servive want ook dat is belangrijk, als mijn site door één of andere reden eruit ligt dan bel ik met mijn host en dat lossen ze meteen op, ook op zondag en s'avonds laat mag ik bellen en dat is al 2x gebeurt, 1x door een site die alle sites op dezelfde server plat legde en 1x door een hacker en beide keren heeft mijn host dat op zondag vlug opgelost.
                  Dit snap ik, ik wil dan een ook betaalde site. Maar ik heb volgens mij de goede gevonden, domeinruimte.nl dus. Ik ben alleen op zoek naar een goede site builder, daarom die post. Het liefst ook een gebruiksvriendelijke...
                  Maar is NVU een goede site builder zonder reclame?

Comment

Je kan ook eens kijken op one.com. Hier ben ik ook met mijn site ondergebracht (is opnieuw in aanbouw). Maar hier heb je ook een sitebuilder welke bij het pakket inbegrepen zit.

Comment

google sites! als sitebuilder gebruiken

Comment

Originally posted by thomasdj View Post
                        Wij hebben zelf twee privé+ pakketten, dit omdat wij met MySQL werken. Als je dat niet van plan bent zal een privé pakket prima voldoen, en daarbij is upgraden zeer gemakkelijk.

Deze hosting heeft geen webbuilder, maar je kunt overwegen om een CMS systeem zoals joomla, wordpress of Concrete5 (zoals wij gebruiken, kijk eens op kecomputerservice.nl, deze site draait op concrete5. Het thema is door ons gebouwd, echter er zijn ook een hoop gratis standaard thema's te krijgen.) Voor een CMS heb je echter wel MySQL nodig, dus een privé+ pakket.

Als je dat niet wilt kun je denken aan Iweb (indien je beschikking hebt over een mac) of anders iets als NVU.
                        Bedankt, ik zat even te kijken op google, en ik vond dus dit plaatje van concrete5. Ziet het er ook zo uit? Want zo zien de sitebuilders die ik tot nu toe heb gebruikt er ook allemaal uit. Dan heb ik dus ook het privé+ pakket nodig? Ik kom uit op: Totaal incl. BTW: € 23,13
                        Ik zal alleen een beetje hulp nodig hebben met het online zetten enzo, dat hij verbinding maakt met de server of hoe zoiets heet.
                        NVU ziet er trouwens ook nog redelijk begrijpelijk uit.

Originally posted by zassie View Post
                        google sites! als sitebuilder gebruiken
                        Heb ik gister een beetje mee zitten oefenen maar ik vind het een beetje onduidelijk en heb liever iets met meer mogelijkheden.

Comment

Kijk anders eens naar Joomla. Zijn prachtige sites mee te bouwen. Daarmee ook mijn eigen website mee gebouwd en diverse sites voor klanten van mij.

Comment

Maar is NVU een goede site builder zonder reclame?
                            Als je niet veel verstand hebt van html, php of java ja, er zit geen reclame bij en er zijn denk ik meer mogelijkheden mee dan met google sites (hier heb ik echter nooit mee gewerkt).

Comment

Originally posted by rintie View Post
                              Dat is natuurlijk pure onzin. Flash is ook opgebouwd uit een code en in die code staat de inhoud.
                              Iets met een klok en een klepel... Flash is gecompileerde code, daar kan een robot, zoals die van Google, vrij weinig mee. Ook kan hij de knoppen niet identificeren als zijnde knop, dus verder dan een eerste pagina komt hij nooit. Tenzij je heel veel werk steekt in het Zoekmachine Vriendelijk maken van je Flash website wordt je bijna zeker heel slecht gevonden.

Comment

Ik ga binnenkort het Privé+ pakket kopen bij domeinruimte.nl

Verder dus even kijken naar een sitebuilder, ik zoek een nederlandse. Ik snap alleen nog niet helemaal hoe dit werkt, maar daar zal ik op terugkomen als de site is gekocht.
                                Iemand nog tips voor sitebuilders?
                                Opties voor nu: Joomla, NVU, concrete5.

Comment

Working...
                                X