Announcement

Collapse
No announcement yet.

SUPERVET party topic !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SUPERVET party topic !

hoooii,

2 december geef ik weer eens feest met dj Attila. Nu hebben we 3 mogelijkheden voor flyers ontworpen, graag jullie mening:

Flyer 1
    Flyer 2
    Flyer 3

Let niet op de lettertypes, posities, kleuren, teksten etc.

Met name Flyer 1 ziet er erg gelikt uit. Leuke achtergrond, duidelijke info. Toch mis ik iets. De titel mag wat groter en vooral opvallender.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Comment

ben het met max eens maar als ik zou kiezen tussen die 2 ga ik voor flyer 1 :wink:

Comment

Flyer 1 is de beste, maar ook deze is te snel in elkaar geflanst. Standaard foto met standaard lettertype wit. En aan de flyer kan ik niet duidelijk ontlenen wat voor feest het wordt. Alleen dat het super vet het en dat jij daar komt draaien.

Comment

ik zou meer voor nr 3 gaan omdat die net wat uitdagender is ...

Comment

Flyer 1, maar hij moet echt wel wat professioneler!
            Ik zou bijvoorbeeld een andere afbeelding nemen, met een dansend lekker wijf erop ofso :lol: !

Comment

Ik zie dat je nu ook een nr. 3 hebt toegevoegd, dit is absoluut de winnaar :P

Comment

Hmm, alle 3 de flyers worden het niet. Een exje van me heeft vorig jaar een jaarcontract bij Elite model in Amsterdam gekregen, ze heeft me wel een paar mooie foto's gestuurd die we mogen gebruiken :lol:

Comment

ooowww een exje player hahah :lol:

Comment

(ex'en) player of niet we krijgen de nieuwe flyer(s) toch wel te zien hier ? :lol:

Comment

Kaart het wel even goed af, voordat je opeens een gepeperde rekening krijgen van het modellenbureau. Dit soort foto`s geven ze niet zomaar weg voor een paar eurotjes.

Comment

toch wel.. :wink:

Het gaat trouwens om deze foto

Het is de bedoeling dat de designer er een getekend model van maakt (hed kandi stijl) en uiteraard een wat andere achtergrond met daarover een vleugje Now&Wow stijl. Uiteraard niks letterlijk gejat :wink:

Comment

Hmm, jammer. Maar met Linda kan de designer niks omdat d'r haar zo alle kanten uitsteekt. Ik ben ook van het idee afgestapt om een flyer met een wijf erop te doen, dat heeft tenslotte iedereen.

Nu wordt het 1 van deze:
                          Flyer

Gelukkig rekent die gast niet in uren :P

Comment

Nummer 1 dan 8)

Comment

Hij is inmiddels alweer een stuk verder en ik zit hier op school eigenlijk helemaal niks te doen :P

Voorkant: Flyer voorkant
                              Achterkant: Flyer achterkant

Achterkant wordt waarschijnlijk ook als poster gebruikt.

Comment

Working...
                              X