Announcement

Collapse
No announcement yet.

SUPERVET party topic !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Flyer is wel vet ja, vind hem erg pakito-achtig :D

Comment

Pakito? Wat heeft die ermee te maken?

Comment

De videoclips... beetje zelfde effect als op de flyer
        Moet je even op youtube kijken bij living on video, klik.

Comment

echte een vage clip. Had hem nog nooit gezien.

Comment

Nu weer ontopic. De foto`s zien er weer goed uit, hoe beviel het geluid nog?

Comment

Geluid was echt kutter dan kut. Ik snapte het ook niet waarom hij deze set heeft neergezet, maargoed we hebben het uitgepraat. Volgende keer krijg ik een nieuwe set van hem van Electro Voice (3x sub + 2x top per kant) :lol:

Comment

onderbouw het eens (zonder vleeswaren) waarom vondt je het slecht?

Comment

Deze jongen kwam aanzetten met een Aztek set, 2x sub en 2x top. Moest super klinken volgens hem, opzich klonk het ook helemaal niet slecht, maar hij had rekening moeten houden dat er 400 man in de tent was. En geen 100 ;-)

Dus om nog een beetje power eruit te krijgen stonden de versterkers vol open, de gain vol in het rood en de master vol in het rood. En tja, dan klinkt het kut!

Comment

En we gaan gewoon door :lol:

Vrijdag 15 juni SUPERVET examenparty @ Club Divine Middelburg, met niemand minder dan:

SKITZOFRENIX

Comment

• Dat is inderdaad wel erg jammer, ik kon me ook al niet voorstellen dat die zoveel man zou gaan trekken. Welke set krijg je volgene keer? RX set ofzo?

Comment

• Hmm ja, hij had het over zijn nieuwe Electro Voice set. Hij zou eerst Tecnare halen, maar deze klonk minder zuiver zei hij. Ik ben benieuwd, eerst alles in Middelburg maar eens goed regelen :D

Comment

• Hmm ik zou lekker rx nemen... 2 subs per kant en 1 top per kant klinkt super en dat zijn echte bakken met geluid.. MOOI GELUID!!

Draaide mee met een drive in op me oude school en die hadden deze ook echt super!

Comment

• Nieuwe flyers zijn weer klaar:

Voorkant
                            Achterkant

Wat vinden jullie ervan?

Comment

• FF een update van mijn kant. Er staat weer een hoop gepland:

- Zaterdag 21 juli SUPERVET truck @ Middelburg Dance Parade
                              - Vrijdag 27 juli SUPERVET @ Club Divine met DJ Hardwell
                              - Vrijdag 31 augustus SUPERVET @ Club Divine urban special
                              - Zaterdag 10 november SUPERVET @ Goederenloods Goes
                              - Zaterdag 29 december SUPERVET @ Goederenloods met Chuckie

Check ook ff de website: www.super-vet.nl <-- is net ERG geupdate!

Comment

• Gaaat lekker met die feesten zeg!
                                Eenmalig een half uurtje jump haha :P
                                Feesten zijn btw best van korte duur als je het vergelijkt met andere die door gaan tot 4 uur ong. :lol:

Comment

Working...
                                X