Announcement

Collapse
No announcement yet.

SUPERVET party topic !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wel vet :D voral die achterkant is mooi!

Comment

Hier de definitieve achterkant:

KLIK KLIK

Comment

Netjes hoor! Mis alleen nog de min. leeftijd?

Comment

Hmm, er is niet echt een minimum. Maar als ik weet dat het druk wordt weiger ik gewoon iedereen die jonger is dan 16 of 15 is en er oud uitziet. Als het niet druk is laat ik gewoon iedereen binnen.

Ook een beetje aan de financiën denken :wink:

Comment

Check it out: www.super-vet.nl

Comment

Ik kan jullie ook alvast verklappen dat voor de volgende supervet (eerste zaterdag van voorjaarsvakantie) dj Bryan Dalton geboekt is. Bekend van de mega-klappers Safe en Gimme Something!

Comment

Alles voor 2 december is geregeld. In mijn begroting ben ik uitgegaan van 200 man. Ik durf mijn reet eronder te verwedden dat dit 1,5 tot 2x zoveel wordt. Daarom 2 extra mannetjes beveiliging ingehuurd en een grotere lichtset.

Comment

En hoe was supervet? druk etc?

Comment

Helemaal supervet..

Het begon om 22.00 toen stond er al een flinke rij voor de deur. Naja, de eerste mensen waren binnen en begonnen vrijwel meteen te dansen. Rond 22.30/22.45 was de capaciteit van de zaal overschreden (350 man) en mocht er niemand meer naar binnen. Iedereen ging helemaal los van begin tot het einde.

Op het einde is er nog even gevochten waarbij mijn collega Attila een dronken gast een klap heeft uitgedeeld. Dit kwam omdat de garderobe door een fout niet meer klopte (nummertjes hingen verkeerd etc). Toen iemand zijn paspoort kwijt was (die achteraf gewoon thuis bleek te liggen) nam hij het hef in eigen handen en begon alle kledingrekken omver te donderen, gelukkig kwam hij niet ver en heeft (dj) Attila hem dus een stoot verkocht toen hij ook nog eens het geldkistje probeerde te pakken. Gelukkig was de beveiliging snel ter plekke en hebben hem hardhandig buiten gezet.

Show was helemaal tip-top in orde, geluid was super en het knalde lekker door. Ook het licht was vet en de LED-tubes bevielen me uitstekend. Er waren veel chille mensen en de champagne vloeide rijkelijk....

Foto's vanaf eind van de avond online @ SUPERVET

Ik heb alweer zin in het volgende feestje!

Comment

Hier alvast wat filmpjes:

Filmpje 1
                      Filmpje 2
                      Filmpje 3

Promotiefilmpje zijn ze nu aan het monteren...

Foto's

Comment

Ziet er prima uit allemaal, alleen volgende keer toch ECHT een back-dropje, scanmaster fatsoenlijk neerzetten en die booth beter afwerken, want dit kan eigenlijk niet :P

Wat voor scans waren dat? Aztek's?

Comment

Hoezo een backdrop? Daarvoor had ik juist die LED-tubes..in het donker zag je niets meer van de ruimte daarachter hoor..

Zijn inderdaad DJ Robo's.

Comment

Hmm... zal wel dan, op de foto's vind ik het niet erg netjes.

Comment

Ziet er strakjes uit hoor vooral die ledtubes zien er erg goed uit zo mischien om het echt af te maken een back drop maar wie zal daar verder op letten ik niet in iedergeval ziet er wel kicken uit ik kom zeker een keer meefeesten als m,n rozepasje met een auto binnen zijn!!

Comment

zie ik dat nou goed... bij filmpje supervet 2 probeert een gast te jumpen!? :P
                                btw ik zie nu een ander filmpje, volgens mij @ el toro? er staat bij with ricky rivaro welk nummer is dat eigenlijk? 8)
                                foto's zien er gezellig uit!!

Comment

Working...
                                X