Announcement

Collapse
No announcement yet.

SUPERVET party topic !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, dat probeerde ie.....op een housetrack :?

Maargoed, dat nummer uit dat filmpje van mij en Ricky Rivaro is een remix van Sean paul.

Comment

ik was net weer eens op hyves (sinds tijden :P wel 7 nieuwsbrieven van super vet in me mailbox) en las dat over een tijdje hardwell komt!! 8)
      echt balen dat ik nog geen 16 ben kan je niks regelen ofzo (A) :P

Comment

mischien onder begeleiding van een vollwassene ik bijvoorbeeld haha 8)

Comment

Originally posted by Bastian
          ik was net weer eens op hyves (sinds tijden :P wel 7 nieuwsbrieven van super vet in me mailbox) en las dat over een tijdje hardwell komt!! 8)
          echt balen dat ik nog geen 16 ben kan je niks regelen ofzo (A) :P
          Klopt, hyves is het ideale middel om iedereen op de hoogte te houden!

Dj Hardwell komt inderdaad 7 april draaien op SUPERVET, aangezien het een goede vriend van me is heb ik hem uitgenodigd om te komen draaien op mijn verjaardagsparty (die gevierd wordt op supervet 7 april ;-) )

Comment

ja robert als ik nou meekom met dick kunnen we er ff wel een dope feestje van maken :P

Comment

Ik vind het best

Comment

Robert, als jij overnachting voor mij regelt, kom ik je feestje bezoeken :lol:

Comment

Overnachting zul je toch echt zelf moeten regelen, en je 5 euro entree heb ik nou ook weer niet ZO hard nodig dat ik voor jou een slaapplaats moet gaan regelen. Er zijn trouwens veel leuke meisjes hier in Goes waar je voor een bReEzAh kan blijven overnachten :wink:

Comment

Okee dan echt chill Robert!! 8) Nu alleen nog me ouders overhalen :P

Comment

Ja, is wel gezellig toch!?

Comment

We gaan zorgen dat de hele tent loss gaat!! Word Beest!! :P

Comment

owja ik hoop dat ik me roze pasje dan al heb bastiaan hahahaha... mja wies dan de bob jij ? hahah

hmm 1 BreezAhhh ik neem een treetje mee dan heb ik een dikke orgie :oops:

Comment

jaah ik ga voor je duimen haha :P
                            ik ben wel de bob met een 2e hands pasje van ene dick 8)
                            haha iedereen los in de tent als je breezah sletjuh bent!!

Comment

Yooooo,

eindelijk promotiefilmpje van SUPERVET 2 december is klaar. Check it Out

SUPERVET AGENDA

- Zaterdag 10 februari 2007; SUPERVET 2de editie met Bryan Dalton, Attila en Funky Ro

- Zaterdag 7 april 2007; SUPERVET Funky Ro's B-day met DJ Hardwell, Funkstar, Attila, Funky Ro & LADY BEE

Comment

Ik ben volgende week ook van de partij :D

..Sta achter de bar :P

Comment

Working...
                                X