Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
ik was net weer eens op hyves (sinds tijden :P wel 7 nieuwsbrieven van super vet in me mailbox) en las dat over een tijdje hardwell komt!! 8)
echt balen dat ik nog geen 16 ben kan je niks regelen ofzo (A) :P
ik was net weer eens op hyves (sinds tijden :P wel 7 nieuwsbrieven van super vet in me mailbox) en las dat over een tijdje hardwell komt!! 8)
echt balen dat ik nog geen 16 ben kan je niks regelen ofzo (A) :P
Klopt, hyves is het ideale middel om iedereen op de hoogte te houden!
Dj Hardwell komt inderdaad 7 april draaien op SUPERVET, aangezien het een goede vriend van me is heb ik hem uitgenodigd om te komen draaien op mijn verjaardagsparty (die gevierd wordt op supervet 7 april ;-) )
Overnachting zul je toch echt zelf moeten regelen, en je 5 euro entree heb ik nou ook weer niet ZO hard nodig dat ik voor jou een slaapplaats moet gaan regelen. Er zijn trouwens veel leuke meisjes hier in Goes waar je voor een bReEzAh kan blijven overnachten :wink:
Comment