Announcement

Collapse
No announcement yet.

SUPERVET party topic !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Robert, leuk filmpje, maar die lichtshow moet echt veel beter kunnen. Volgens mij stond nu alles stand alone te flikkeren. Of heb ik het helemaal mis? Zou ik echt meer aandacht aan besteden dan is het helemaal af.

Comment

Ja, vond ik zelf ook. Het waren standaard chases die erin stonden, ik heb voor deze keer:

6 MH's
      4 scans
      nog wat parren

+ een LJ!

Comment

Heel verstandig om een LJ er bij te zetten, wie gaat het doen?

Comment

Blacklight zorgt voor het licht & geluid. Ben benieuwd!

Comment

Flyers voor 7 april zijn ready:

Voorkant
            Achterkant

Comment

Zoals ik al tegen je had gezegd, ik vind de datum vrij onduidelijk en hiervoor is echt zoekwerk nodig.

Voor de rest ziet het er gelikt eruit, :lol:

Comment

Datum groter inderdaad. Verder ziet die er vet uit.

Comment

hoeft niet perse groter, kleur moet duidelijker, of meer shadow onder letter, zodat ze echt zwevend lijkt, en meer afsteken tegen de achtergrond.

Comment

sorry maar als ik zo voor het eerst die flyer zie vind ik die van de aankomende supervet toch meer catchy! :wink:

Comment

Hmm, ja die valt meer op door de kleuren. Maar deze vind ik zelf ook behoorlijk catchy (die meid dan).

Is weer eens heel wat anders maar wel in de SUPERVET stijl!

Comment

Gewoon dikke shit :wink:

Comment

ze hebben gisteren al opgebouwd voor a.s. zaterdag, hier wat fotootjes:

opbouw foto's

Let op: nog niet alles is klaar, er ontbreekt nog een backdrop etc ;)

Comment

Gaat er goed uit zien! Foto's volgende keer graag niet op Hyves, is zo rete-traag :wink:

Verder zouden we uiteraard paar foto'tjes van als het helemaal af is, graag zien ;)

Comment

Geen carretje op de dansvloer?

Comment

Nope, deze keer niet. Mijn doel is elke party een andere opstelling te gebruiken. Vorige 2 keren was er een carre. Deze DJ booth neemt overigens ook nog eens een flink stuk dansvloer in beslag! Op de foto's ziet het er trouwens niet zo indrukwekkend uit, maar als je ervoor staat is het toch wel een gevaarte (figuurlijk dan).

Comment

Working...
                                X