Dank je. Feestje was meer dan geslaagd te noemen denk ik? Zijn er ook nog duidelijke foto's van het geheel?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SUPERVET party topic !
Collapse
X
-
vanaf hier
Let op, staan ook foto's van andere uitgaansgelegenheden in Goes tussen. Maar het meerendeel is van supervet.
Haha, foto's zijn door vriendinnen van me gemaakt vandaar dat ik er zo vaak opsta met ze en zij alleen :P
Comment
-
-
En jawel de volgende SUPERVET data is bekend:
7 april: Goederenloods Goes met Hardwell, Funky Ro, Funkstar & Attila
29 april: Club Divine Middelburg met Bryan Dalton, Funky Ro, Funkstar & Attila
15 juni: Club Divine Middelburg, line up nog niet bekend
21 juli: Dance Parade Middelburg
27 juli: Club Divine Middelburg
Meer data volgen uit Pinkeys Renesse en natuurlijk parties in Goes!
www.super-vet.nl voor meer info ;-)
Comment
-
En de foto's van afgelopen zaterdag staan online Klik Klik Klik
Het was een ERG gezellig feestje, promofilmpje is in de maak :-D
Comment
-
Naam: SUPERVET Queensnight Edition
Datum: Zondag 29 april (koninginnenacht)
Entree: 6 euro aan de deur
Tijden: 23.00 tot 05.00
Line-up: Bryan Dalton, Funky Ro, Attila & Funkstar
SUPERVET verbreed haar grenzen, voorheen was deze supervette party alleen in Goes te bezoeken. De eerste locatie buiten Goes is Club Divine te Middelburg. Deze club is uniek in Zeeland, zo draaien hier wekelijks te grootste DJ's van Nederland en zelfs van de wereld (o.a. Chuckie, Fedde le Grand, Don Diablo, Marco V etc). SUPERVET past perfect bij dit nieuwe concept, het doel van ons allebei is om het uitgaansleven in Zeeland meer allure te geven. Een ideale combinatie dus!
De SUPERVET-resident DJ's zijn weer van de partij: Funky Ro, Funkstar & DJ Attila zullen de tent rocken maar ook top house-DJ Bryan Dalton is (weer) uitgenodigd. Jaa hij was ook van de partij in Goes op 10 februari en toen ging de zaal helemaal los! Nu mag hij dit weer laten zien in Middelburg! Bryan Dalton is een opkomende DJ/producer, zijn tracks worden wereldwijd gedraaid. Zelf draaide hij o.a. op SUPERVET, Sneakerz, Framebusters(Escape Deluxe) en heeft hij vele residenties.
Heb jij dus niks te doen op zondag 29 april? Kom eens naar Club Divine Middelburg en laat je verrassen door het nieuwe concept met een fantastische inrichting en geweldige muziek! [/img]
Comment
Comment