Tjaaa.....vergunningen :cry:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SUPERVET party topic !
Collapse
X
-
Kan je geen eenmalige ontheffing aanvragen in Middelburg voor Club Divine?
Verder lijkt me 29 december toch niet echt een avond dat mensen nog opstap gaan aangezien ze twee dagen later helemaal los willen gaan en dus daarom het geld in hun zak houden. Of is er een andere reden voor een feestje?
Comment
-
Nope, wel op het laatste moment nog langs geweest aangezien ze het led niet geprogrammeerd kregen. Zou het persoonlijk ook niet zo inrichten. Ben er nu 1 keer geweest en vind het helemaal niks en wat ik zo verder al gehoord heb delen velen met mij dezelfde mening.
Comment
-
Inrichting is inderdaad onlogisch, DJ booth staat totaal verkeerd, het is te licht 's avonds, de prijzen zijn redelijk hoog en de wachttijden erg lang.
Maargoed, zeker een aanwinst voor het uitgaansleven in Goes. Het concept is ook exclusief (hier in Zeeland dan) dus er is echt wel iets van te maken!
Comment
-
Okee is cool, stel als die jump set van Reza en Sun geslaagd is wie weet ook een ideetje om in de Raayberg af te sluiten met jump haha (wie weet kan ik je nog helpen) :P
Want opzich is jump hier toch wel beetje hotter dan house, maar anyway veel succes met the party's!
Comment
-
Heb laatst beetje zitten brainstormen met mijn collega Attila. We konden hieruit concluderen dat SUPERVET erg goed loopt, maar het heeft wel een bepaald image. Zo komen hier veel urban mensen op af, die we kennis willen laten maken met house muziek. Helaas kan je hier niet heel de avond house draaien en ben je dus bijna verplicht er een urban DJ bij te zetten, niks mis mee natuurlijk want dat zijn wel de mensen die ik met het SUPERVET-concept wil aanspreken.
DUS :D: komen wij zaterdag 1 december met een nieuw concept: JE WEET TOCH!? Ook in de goederenloods, "Je Weet Toch" is een veel gebruikte line, evenals "supervet". Hierdoor kunnen ze dus de link leggen met supervet (want het wordt een onderdeel van). JWT zal zich richten op housepubliek vanaf ongeveer 18 jaar (minimum leeftijd is 16), die meer gewend zijn qua uitgaan. Uiteraard wordt er op deze avond alleen house, minimal, tech-house, club, latin, electro gedraait!
Zaterdag 10 november
SUPERVET
Goederenloods Goes
22.00 till 02.00
6 euro
DJ Biggi, Funky Ro, Attila, Steve & MC Rafya
Zaterdag 8 december
Je Weet Toch!?
Goederenloods Goes
22.00 till 02.00
6 euro
Franky Rizardo, Bryan Dalton, Funky Ro & Attila